Pod koniec 2013 r. w ramach sieci 5.10.15. w Rosji działały już 4 sklepy monobrandowe i jeden w stolicy Białorusi w Mińsku. Wiosną planowane są kolejne 2 otwarcia na rynkach zagranicznych. Ponadto, klienci mogą spodziewać się w tym roku uruchomienia sklepu internetowego w języku angielskim, czeskim oraz niemieckim.
Spółka Komex SA, właściciel 5.10.15. w dalszym ciągu jest zainteresowana inwestycjami na nowych rynkach zbytu, gdzie zamierza aktywnie poszukiwać partnerów biznesowych. W mniejszych krajach spółka planuje dotrzeć do dystrybutorów gotowych rozwijać markę 5.10.15 na całym terytorium kraju poprzez sprzedaż hurtową.
-
Jesteśmy jedną z nielicznych polskich marek w segmencie odzieżowym, która rzeczywiście na rynkach wschodnich otwiera sklepy monobrandowe pod swoim logo i ze swoim towarem. Mogą pozwolić sobie na to tylko silne marki - mówi Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA. -
W roku 2014 planujemy poszerzyć swoją działalność o nowe rynki, w tym Ukrainę i Kazachstan. Plan na 2014 rok zakłada otwarcie kilkunastu nowych sklepów w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie - zapowiada.
Ekspansja 5.10.15. dotyczy również internetu. Sklep internetowy 51015kids.eu, który wystartował w połowie 2011 r. z roku na rok odnotowuje znaczący wzrost sprzedaży. Zadowalające wyniki sprzedaży wpłynęły na decyzję o poszerzeniu tego kanału dystrybucji.
-
W 2014 planujemy rozszerzyć wirtualną działalność i uruchamiamy sprzedaż zagraniczną. Sklep internetowy będzie dostępny w trzech językach: angielskim, czeskim oraz niemieckim. Dzięki temu będziemy w stanie wysłać zamówienie do większości krajów europejskich - argumentuje Marek Czupryna.
Tagi: