4F planuje zagraniczną ekspansję

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-05 | 10:04
Polska marka odzieży sportowej, do planów rozszerzenia sieci sprzedaży w kraju, dodaje kolejne wyzwania. 4F przygotowuje się do rozwoju salonów własnych zagranicą.
W Polsce asortyment marki 4F dostarczany jest do ponad 300 punktów detalicznych, w tym do ok. 150 sklepów monobrandowych, a dodatkowo trafia on do ponad 300 punktów hurtowych oraz do ponad 130 klientów korporacyjnych. Do tych planów na rynku lokalnym doszły również działania zmierzające do rozszerzenia sieci sprzedaży na rynki zagraniczne. W związku z tym, rodzimy producent odzieży i akcesoriów sportowych rozpoczął restrukturyzację działu rozwoju i inwestycji.
– Aktualnie marka 4F dostępna jest w 24 krajach europejskich – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji. – Zagranicą docieramy w tej chwili wyłącznie poprzez sprzedaż hurtową, współpracując z dystrybutorami oraz bezpośrednio z sieciami sklepów oferujących profesjonalny sprzęt i odzież sportową. Lecz w niedalekiej przyszłości, czyli w 2016 roku, chcemy także rozwinąć własną sieć sprzedaży detalicznej.
Pierwszych salonów 4F należy wypatrywać już w przyszłym roku. Natomiast w perspektywie kolejnych pięciu lat nowe sklepy własne pojawiać się będą w pozostałych krajach Europy. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroko zakrojona akcja marketingowa, przygotowana dla poszczególnych rynków lokalnych.
Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki to połączenie jakości, technologii i atrakcyjnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również  profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Biathlonowym, a od 2014 roku do tego grona dołączył Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego.
Tagi:
Oceń artykuł:

4F planuje zagraniczną ekspansję

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.