4F na nowo w lubińskiej Cuprum Arena

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-23 | 17:09
Znana marka odzieży i akcesoriów sportowych 4F zmieniła lokalizację i powiększyła przestrzeń swojego sklepu zlokalizowanego w lubińskiej galerii handlowej Cuprum Arena. Teraz jej klienci mają do dyspozycji 210 m kw. wypełnionych najlepszym asortymentem sportowym.
Polacy są rekordzistami w kategorii czasu spędzanego przed telewizorem. Statystyczny Polak na tę rozrywkę przeznacza ponad cztery godziny w czasie doby, podczas gdy w Niemczech jest to 3,5 h, a w Finlandii 2,5 h. Widać jednak także, że coraz więcej Polaków wstaje z kanap i zamienia swoje zainteresowanie sportem z biernego na czynne. Moda na uprawianie sportu i trend na bieganie coraz szerzej rozpowszechnia się w Polsce. Widok biegających osób stał się już normą.
To oczywiście przekłada się na zainteresowanie odzieżą i akcesoriami sportowymi. – Takiego zainteresowania aktywnością fizyczną w Polsce nie było. Sport staje się dla wielu osób istotnym elementem stylu życia – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju marki 4F.
Polacy nie tylko częściej uprawiają sport, ale robią to również bardziej profesjonalnie. Już nie zakładają starych i znoszonych trampek i idą biegać, ale wybierają akcesoria sportowe dedykowane konkretnym dyscyplinom i własnym celom sportowym. – W odpowiedzi na coraz większe wymagania naszych klientów, zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego sklepu w Galerii Cuprum i poszerzenie naszej oferty. Widzimy, że lubinianie są coraz bardziej aktywni i postanowiliśmy dotrzymać im kroku – powiedziała Małgorzata Gabryś z 4F.
Klienci nie będą mieli problemu ze znalezieniem nowego sklepu tej sportowej marki. Znajduje się on prawie w tym samym miejscu co poprzednio, na poziomie drugim. Za to dużej zmianie uległo wnętrze sklepu. Oprócz większej przestrzeni i poszerzenia asortymentu, klientów zachwyci także nowa wizualizacja lokalu, który jest teraz jaśniejszy i bardziej doświetlony, co przekłada się na świetne warunki ekspozycji. A dzięki większej powierzchni udało się również podnieść komfort robienia zakupów i mierzenia ubrań. Nowy obiekt został wykreowany zgodnie z najnowszymi trendami projektowania sklepów sportowych w Polsce.
Działania marki z uznaniem przyjęli klienci. – Niezaprzeczalnie widać rosnące obroty i co najważniejsze: zadowolenie klientów i pracowników – powiedziała  Małgorzata Gabryś.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-26 do 2015-10-26

4F na nowo w lubińskiej Cuprum Arena

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.