Zakończyła się druga edycja ogólnopolskiej akcji „Na Rodzinę Można Liczyć” organizowanej przez firmę IKEA Retail we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja. Dzięki zebranym środkom, do utalentowanej młodzieży trafi w postaci stypendiów aż 283 140 zł.
Wsparciem objęci zostaną zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie wybranych szkół, które zgłosiły chęć udziału w programie.
Opłaty za zajęcia pozaszkolne, zakup instrumentów muzycznych i sprzętu komputerowego, wyjazdy edukacyjne, obozy sportowe oraz harcerskie, finansowanie udziału w dodatkowych zajęciach i kursach – to tylko przykładowe cele, na które przeznaczone zostaną środki zebrane w ramach akcji „Na Rodzinę Można Liczyć”. Zakwalifikowane do programu szkoły otrzymają środki na stypendia w wysokości od 2 do 12 tys. zł, w zależności od wielkości placówki.
-
Tegoroczna edycja akcji «Na Rodzinę Można Liczyć» zakończyła się równie dobrym wynikiem, jak w roku ubiegłym. Cieszy nas nie tylko liczba ufundowanych stypendiów, lecz także szeroki odzew ze strony szkół w całej Polsce – do naszego programu zgłosiło się łącznie 70 gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Cieszymy się też, że przy realizacji tego projektu możemy współpracować z firmą IKEA. Wierzymy, że dzięki akcji wielu uczniów otrzyma impuls do dalszego angażowania się w sprawy społeczne i rozwijania swoich talentów – powiedziała Monika Madej-Wójcik, koordynator w Fundacji Świętego Mikołaja.
-
Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim klubowiczom IKEA FAMILY za ich zaangażowanie w tegoroczną edycję programu «Na Rodzinę Można Liczyć». To dzięki nim zdolne i
zaangażowane społecznie dzieci i młodzież, którym do tej pory brakowało środków do rozwijania swoich talentów i zainteresowań, będą miały większe szanse na realizację swoich marzeń – powiedział Adam Nowak, kierownik programu lojalnościowego IKEA FAMILY. -
Program jest dla nas także dowodem na to, że można w skuteczny sposób realizować projekty partnerskie – dzięki wiedzy i doświadczeniu takich partnerów jak Fundacja Świętego Mikołaja biznes może zaangażować się w projekty społeczne skuteczniej, niż gdyby robiły to samodzielnie – dodał Adam Nowak.
W akcji „Na Rodzinę Można Liczyć” uczestniczyć mógł każdy członek Klubu Miłośników Domu, który w okresie od 29 kwietnia do 9 czerwca 2013 roku zrobił zakupy w dowolnym sklepie sieci IKEA i okazał przy kasie swoją kartę IKEA FAMILY. Za każde użycie karty firma przekazywała 50 groszy na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny. IKEA zdecydowała się podwoić zebraną kwotę 141 570 zł, dzięki czemu suma środków przeznaczonych na stypendia edukacyjne wyniesie 283 140 zł. W pierwszej edycji akcji, realizowanej w 2012 roku, do zdolnych i zaangażowanych społecznie uczniów trafiła podobna kwota w wysokości 293 539 zł.
Zobacz sklepy IKEA w centrach handlowych
Tagi: