CHI Polska S.A. 24 maja otworzył kawiarnię COSTA by coffeeheaven w pierwszym w stolicy nowoczesnym sklepie przy ulicy Górczewskiej. W niezwykłych wnętrzach goście mogą zrelaksować się pijąc kawę, której smak znany jest od Londynu po Bombaj - w bezkonkurencyjnych cenach.
COSTA by coffeeheaven w pierwszym w Warszawie Tesco Extra jest 28. kawiarnią tej najmłodszej marki należącej do CHI Polska S.A. To także kontynuacja wzmacniania jej pozycji na polskim rynku kawowym. COSTA by coffeeheaven to marka, będąca połączeniem dwóch koncepcji kawiarni należących do CHI Polska S.A.: działającej od 12 lat i będącej najpopularniejszą marką kawiarni w Polsce coffeeheaven oraz COSTA COFFEE, marki z 40-letnim doświadczeniem na światowym rynku kawiarni.
Specjalnością kawiarni jest ręcznie parzona kawa, przygotowywana z aromatycznej mieszanki Mocha Italia, której ziarna wypalane są metodą „slowroasting”, dzięki czemu kawa zyskuje wyjątkowo głęboki aromat. Z okazji otwarcia COSTA by coffeeheaven w warszawskim Tesco Extra, każdy będzie mógł delektować się doskonałą kawą w niezwykle atrakcyjnych cenach. Ulubione i najczęściej wybierane przez Polaków kawy, czyli caffe latté oraz cappuccino, w nowej COSTA by coffeeheaven teraz już od 7,90 zł!
COSTA by coffeeheaven w warszawskim Tesco Extra jest wyjątkowa pod wieloma względami. Kawiarnia ma powiechrznię około 88 mkw. z czego 40 mkw. stanowi wewnętrzny ogródek z kawiarnianymi stolikami, przy których Goście mogą poczuć się, jak na klimatycznej uliczce w gwarnym sercu miasta. Wyjątkowość miejsca podkreśla specjalnie dobrany wystrój wnętrz w stylu Evolution. Stylistykę wyróżniają ciepłe barwy oraz wygodne, półokrągłe fotele nawiązujące do krzeseł-muszelek, ikon polskiego designu z lat ’50. Na Gości czekają tu także nagradzani w międzynarodowych konkursach bariści.
Przytulny, sprzyjający wypoczynkowi wystrój i miła atmosfera kawiarni, a przede wszystkich doskonała kawa w bezkonkurencyjnych cenach, zapewni każdemu odwiedzającemu wyjątkowy relaks w przerwie między zakupami.
Zobacz kawiarnie COSTA by coffeeheaven w centrach handlowych
Tagi: