World Brand Congress będzie miejscem spotkania liderów ze wszystkich sektorów i ze wszystkich kontynentów. Organizatorzy spodziewają się ponad 500 światowej klasy specjalistów od brandingu i marketingu na jednej sali. Udział w konferencji daje szansę wysłuchania i skorzystania z wiedzy kadry kierowniczej czołowych marek i najbardziej wpływowych organizacji i instytucji marketingowych odpowiadających na dzisiejsze wyzwania biznesowe. World Brand Congress stwarza możliwość przekonania się o mocy budowania marki i najgorętszych pomysłów na marketing, pomagających dotrzeć do konsumenta.
Wśród najważniejszych tematów poruszanych podczas eventu w 2015 roku znajdą się zagadnienia takie jak:
- To Twój czas, aby stać się „rozgrywającym”;
- Branding emocjonalny w erze cyfrowej: siła emocji, tworzących znaczące doświadczenia zakupowe poprzez technologie cyfrowe
- Gdzie dzieje się magia: marki, inteligencja emocjonalna i empatia wobec konsumenta
- zaangażuj personel teraz, zaangażuj klientów na stałe
- doświadczenia zakupowe – w jaki sposób marka żyje lub umiera
- zdobądź przewagę opartą na danych: jak wygląda organizacja nowego marketingu
- marketing obywatelski: wyjście poza klientów i konsumentów
- budowanie marki w dobie przejrzystości
Więcej informacji na temat World Brand Congress 2015 można znaleźć na specjalnej stronie internetowej: http://www.worldbrandcongress.com/
World Brand Congress 2015
11-12 Sierpnia 2015
Pan Pacific, Singapur
Wśród patronów medialnych konferencji są magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.
Tagi: