W tym roku selektywna marka odzieżowa Laura Guidi stawia na rozwój współpracy z przedsiębiorcami lokalnymi. Swoją obecność zaakcentuje w Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu i Gliwicach. Właśnie w tych miastach prowadzi intensywne negocjacje handlowe z potencjalnymi kontrahentami.
-
Ubiegły rok pokazał nam, jak ważny jest rozwój sprzedaży w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców w różnych częściach Polski. Dokonaliśmy dogłębnej analizy rynku oraz potrzeb naszej potencjalnej grupy Klientów. Coraz więcej sygnałów, dotyczących chęci posiadania naszych strojów, otrzymywaliśmy właśnie z Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Wrocławia oraz Gliwic. Stąd naszym głównym celem, przed realizacją, którego stoimy w tym roku, to współpraca ze sklepami multibrandowymi, dla których przygotowaliśmy atrakcyjną formę współpracy – mówi właścicielka i główny projektant marki Bożena Evans.
Ważnym punktem zwrotnym dla marki, pod względem sprzedaży było otwarcie w połowie ubiegłego roku sklepu internetowego, w którym można nabyć wybrane wzory z kolekcji marki wraz z akcesoriami. Ilość zamówień on – line przewyższyła zakładane oczekiwania. Adresatkami zamówień były klientki z wyżej wymienionych miast.
Laura Guidi już od ponad 15 lat cieszy się nieustannym powodzeniem wśród kobiet zarówno w kraju jak i za granicą. Jej niepowtarzalny styl, podążanie za najnowszymi trendami w światowej modzie oraz wysoka jakość i trwałość tkanin – stawia ją w czołówce odzieżowych marek typu premium.
Tagi: