2010 Media Expert – wzrost na przekór trendom

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-01-14 | 13:07

Pomimo perturbacji w branży Multimedia, RTV oraz AGD Media Expert może zaliczyć rok 2010 do wyjątkowo udanych. Szczegółowa analiza działań podjętych przez spółkę w 2010 roku pozwala poznać powody, dzięki którym właściciele marki Media Expert skutecznie uniknęli problemów odczuwalnych przez pozostałych graczy rynkowych. Doskonałe wskaźniki sprzedażowe oraz wzrost udziału w rynku to nie przypadek, a efekt wzorowej współpracy całej załogi Media Expert.
Nowa jakość zakupów
Elektromarkety zyskały zupełnie nowy wygląd. Wdrożono najnowocześniejsze koncepcje merchandisingowe i wizualne. Wprowadzono nowy sposób prezentacji produktów i dodatkowe ekspozytory. Prezentowana koncepcja to przykład realizacji aktualnych światowych osiągnięć w dziedzinie handlu.
W wyniku przeprowadzonych zmian elektromarkety sieci Media Expert zyskały nowoczesny wygląd i staly się jeszcze bardziej przyjazne klientom. Konsekwentnie realizowana polityka komunikacji marketingowej  zaowocowała wzrostem rozpoznawalności placówek i marki Media Expert. Drugi rok z rzędu marka Media Expert znacząco zwiększyła swoją obecność w kampaniach reklamowych w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych.
Wielkie otwarcia Media Expert
W 2010 roku miał miejsce najdynamiczniejszy wzrost liczny elektromarketów. Konsekwentna realizacja poczynionych założeń i inwestycji pozwoliły na otwarcie 33 nowych elektromarketów oraz gruntowną rewitalizację  23 kolejnych. W 2010 roku powierzchnia handlowa elektromarketów powiększyła się o ponad 40 tyś metrów, a zatrudnienie wzrosło o ponad 500 osób.
Media Expert Liderem
2010 to rekordowy rok pod względem obrotów sieci. Elektromarkety Media Expert znajdują się głównie w miejscowościach, których liczba ludności nie przekracza 100 000 osób - już w trzecim kwartale roku, firma zajęła pierwsze miejsce we wspomnianym segmencie. To ogromny sukces, biorąc pod uwagę, że w chwili powstania Media Expert startowała w rankingach z siódmej pozycji. Analizując wskaźniki całej branży AGD i RTV sieć elektromarketów Media Expert  znajduje się obecnie na trzecim miejscu pod względem obrotów w skali ogólnopolskiej. Efektem wdrażanego rebrandingu i silnych zintegrowanych działań marketingowych był wzrost spontanicznej znajomości marki o 90% w rekordowym czasie 18 miesięcy, w stosunku do czasu przed rebrandingiem (badania MillwardBrown).
Media Expert wzmacnia pozycję
Dobre wyniki sprzedażowe to tylko jeden ze wskaźników określających pozycję spółki. Konsekwentne budowanie pozycji lidera na rynku Multimedia, RTV i AGD następuje również w wyniku realizacji polityki konsolidacyjnej. Przejmowane sklepy są remontowane oraz poddawane unifikacji wizualnej zgodnej z najnowszymi standardami Media Expert.
Pracownicy - Twórcy sukcesu
Prawdziwe oblicze sukcesu Media Expert, obok spektakularnych wskaźników i niezwykłej dynamiki wzrostu, to pracownicy firmy. Doskonale dobrany zespół fachowców, identyfikujących się z organizacją i z jej misją dostarczania klientom produktów najlepszych marek w najniższych cenach, to najmocniejsze ogniwo w całym łańcuchu ekonomicznych zależności. Zaangażowanie i ciągła chęć podnoszenia kompetencji sprawiają, że pracownicy Media Expert budują na co dzień sukces całej sieci.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-12-17 do 2010-12-22

Zobacz także

2010 Media Expert – wzrost na przekór trendom

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.