Komunikaty o spadkach odwiedzalności centrów handlowych chyba już wszystkim się opatrzyły. Wśród zarządców i najemców wzrasta przekonanie, że każdy powinien zacząć od siebie. Stąd coraz więcej informacji o ulepszeniach w galeriach i nowych konceptach sklepów. A może Polacy po prostu mają dość centrów handlowych i chętnie robiliby zakupy w sklepach przy ulicach? Czy mają one szanse wyjść z cienia i przyciągnąć nowe, prestiżowe marki, a co za tym idzie – klientów? O kondycji polskiego rynku handlowego i szansach na jego rozwój uczestnicy porozmawiają podczas 15. Konferencji Powierzchni Handlowych Retail Vision.
Podczas Konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
• Klucz do portfela – prezentacja i panel
• Wygląd jest ważny – prezentacja dwóch wizji: przed i po – metamorfoza
• Nowe marki – nowe nadzieje – prezentacja i panel
• Kim są i czego oczekują polscy inwestorzy instytucjonalni?
• Ulice handlowe mogą funkcjonować lepiej – prezentacja raportu, panel
• Nie ma gdzie budować, więc deweloperzy zostają zarządcami
15. Konferencja Powierzchni Handlowych Retail Vision
17 kwietnia 2014
hotel Intercontinental, Warszawa
Szczegółowe informacje nt. konferencji: http://eurobuildcee.com/?page=conferences&id=1153019#page_top
Tagi: