Już we wrześniu 13. edycja organizowanej co roku konferencji Mall China stanie się miejscem wymiany poglądów i doświadczeń dla przedstawicieli branży retail działających w Chinach i całej Azji. W tym roku kongres będzie odbywał się równolegle z konferencją Azjatyckiej Rady Centrów Handlowych (CASC), a oba wydarzenia są efektem współpracy pomiędzy tymi dwoma organizacjami. Uczestnicy spotkają się w Shangri-La Hotel Shenzhen w dniach 4-6 września 2015. Tegoroczny temat konferencji to „Nowe oczekiwania konsumentów, detalistów i inwestorów dotyczące rozwoju rynku centrów handlowych”.
Od czasu ostatniej konferencji CASC, która miała miejsce w Chinach, minęło już 5 lat. Coroczna konferencja Mall China ma najdłuższą historię w Chinach, jeśli chodzi o rynek retail i branżę centrów handlowych. Nawiązanie współpracy i wspólne konferencje tych dwóch organizacji stworzą niemal nieograniczone możliwości współdziałania dla rozwoju rynku azjatyckiego, w tym chińskiego sektora obiektów handlowych oraz całej branży retail.
Głównymi organizatorami wrześniowych wydarzeń są Azjatycka Rada Centrów Handlowych (CASC) oraz China Shopping Center Development Association of Mall China. Do współpracy zaproszono także inne regionalne instytucje i organizacje. Wydarzenie jest wspierane przez m.in.: PPK Malaysia, APPBI Indonesia, Japońską Radę Centrów Handlowych, Instytut Zarządzania Centrami Handlowymi z Hong Kongu oraz Tajwańską Radę Centrów Handlowych. Dzięki zaangażowaniu tak wielu podmiotów będzie to wydarzenie o doniosłym międzynarodowym znaczeniu, promujące rozwój centrów handlowych, handel detaliczny i całą branżę retail nie tylko w Azji, ale także w innych częściach świata.
Wrześniowa konferencja będzie doskonałym źródłem biznesowych możliwości do poszerzania wiedzy na temat zmian na rynku azjatyckim i chińskim, dla różnych instytucji i specjalistów z całego świata. Udział w wydarzeniu pozwoli zrozumieć sposób myślenia, zdobyć nowe doświadczenia, którymi dzielić się będą wybitni przedsiębiorcy i specjaliści z różnych sektorów w możliwie krótkim czasie. Inwestorom, zarządcom, detalistom i firmom świadczącym usługi na rzecz sektora retail, koncentrującym swoje działania na rynku chińskim, pomoże to w opracowywaniu strategii rozwoju i nawiązywaniu współpracy, z wyprzedzeniem konkurencji. Konferencja stwarza możliwości o najbardziej praktycznym znaczeniu dla rozwijania biznesu.
Więcej informacji o konferencji można znaleźć pod adresem: http://www.mallchina.org/web/2015/MallChinaConference/English/index.html
The 13th Annual Conference of Mall China International Symposium
& CASC Conference 2015
4-6 września 2015
Shangri-La Hotel, Shenzhen, Chiny
Wśród patronów medialnych wydarzenia są magazyny
Galerie Handlowe i
Shopping Mall Expert.
Tagi: