Prawie 12 mln klientów wybrało się na zakupy do centrów outlet Factory w 2013 roku. To 22% więcej niż w roku poprzednim. Factory, należące do grupy Neinver, to największa w Polsce sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%.
-
Znaczący wzrost liczby klientów centrów Factory to z pewnością zasługa atrakcyjnej oferty dla lubiących przemyślane zakupy, sukcesywnie odświeżanego portfolio klientów
i powstanie nowego centrum w prawobrzeżnej części warszawy - mówi Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska. -
Warto zauważyć, że wzrost zanotowały również centra Factory istniejące od wielu lat na rynku – dodaje.
Centra outlet factory są zlokalizowane w czterech polskich miastach: w Warszawie (Annopol, Ursus), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Neinver wprowadził koncept centrów wyprzedażowych do polski, otwierając w 2002 roku pierwsze w kraju Factory Ursus. Najmłodszym jest drugie w stolicy Factory Annopol – otwarte w marcu ubiegłego roku.
W minionym roku centra outlet Factory w Polsce odwiedziło 11,800,000 klientów, co stanowi wzrost na poziomie 2,5 mln osób w porównaniu z rokiem poprzednim.
Po 11 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 84 500 mkw. powierzchni handlowej. Sieć outlet Factory w Polsce to dzisiaj 5 centrów z 467 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. Tommy Hilfiger, Liu Jo, Guess, Vero Moda, Desigual, United Colors of Benetton, Mango, Mohito, Lee), butami (m.in. Gino Rossi, Venezia, Salamander, Ecco), artykułami sportowymi (m.in. adidas, PUMA, Assics, Salomon, Quiksilver, Rossignol, 4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz. Factory to również kawiarnie, restauracje, place zabaw dla dzieci, pokoje co-workingowe dla ludzi wolnych zawodów i strefy relaksu - forrest.
Ceny w centrach outlet Factory są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.
Centra outlet Factory jako pierwsze w Polsce zdobyły certyfikaty „zielonego budownictwa” Breeam, zarówno w zakresie konstrukcji budynków, jak i bieżącego funkcjonowania i zarządzania. Factory promują również działania społeczne i ekologiczne.
Pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski. Od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Grupa Neinver jest także drugim co do wielkości operatorem centrów wyprzedażowych w Europie.
Tagi: