Selekcja produktów odbywała się na podstawie trzech przesłanek. Po pierwsze chęci wyróżnienia funkcjonalnego na tle reszty kolekcji, np. kamizelka i kurtka puchowa z hydrofobowymi, ekologicznymi wykończeniami, bluza dresowa o modnym w tym sezonie krótszym kroju czy szybkoschnące bluzy treningowe. Po drugie utrzymanie w stylu elegancki sport casual, czyli taki, który nadaje się na trening, ale także wyjście na miasto tuż po treningu. I wreszcie po trzecie odzwierciedlenie upodobań i stylu ambasadorki marki Doroty Gardias, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do linii produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Dzięki wymienionym wyróżnikom linia dookreślana jest słowem UP – coś więcej, coś ponad standard.
Nowa sesja wizerunkowa marki Outhorn odbyła się w Walencji - mieście pełnym słońca, uśmiechu i ludzi. Hiszpania stała się doskonałym miejscem do odzwierciedlenia idei marki – zdjęcia zostały ulokowane w marinie, która jest „kotłem” spotkań, rozmów, spacerów – jednym słowem – aktywnego życia. Bohaterowie są uśmiechnięci - sami definiują swój ulubiony sport, a marka Outhorn ich w tym wspiera. Nie boi się także swobodnych połączeń produktów sportowych z tzw. casualowymi, bo tak właśnie wygląda konsument marki na co dzień.
Outhorn od jesieni 2016 roku ma również nowe logo mające być symbolem ruchu i aktywności, bo sport to według marki dynamika dnia codziennego. Piktogram obrazuje pozytywną energię i wskazuje kierunek rozwoju marki – zawsze do przodu. Koncepcję wyjaśnia również dedykowany film.
Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-40+, oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski, w szczególności w mniejszych miejscowościach.