Outhorn kontynuuje promocję poprzez hasło DEFINE YOUR SPORT, które ma pokazać, że nie ma jednej najlepszej dyscypliny sportowej, każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna. Ambasadorką marki nadal jest Dorota Gardias, która wzięła udział również w nowej sesji wizerunkowej zrealizowanej w hiszpańskiej Walencji.
Marka Outhorn istniejąca na rynku już od niemal 20 lat jesienią ubiegłego roku zmieniła swoje logo i zaczęła nowe pozycjonowanie właśnie hasłem Define Your Sport. Niezależnie jaką definicje sportu przyjmiemy, Outhorn będzie odpowiednim wyborem. To produkty dla amatorów sportu, dla których aktywne spędzanie wolnego czasu to sposób na dawkę pozytywnej energii i relaks. To produkty wielofunkcyjne, do treningu, ale także do użytku na co dzień. Marka w swojej kolekcji świadomie unika najwyższych specjalistycznych technologii sportowych, bo w codziennym użytku i tak nie znalazłyby pełnego zastosowania. Dzięki takiej selekcji jest w stanie idealnie zbilansować niezbędną jakość produktu, najnowszy design i korzystną cenę. Outhorn skierował się do konsumentów, którzy nie uprawiają sportu wyczynowo, ale lubią z rodziną i przyjaciółmi spędzić czas w aktywny sposób.
Outhorn kontynuuje także rozpoczętą w roku 2016 współpracę z Dorotą Gardias, dziennikarką, która sport ma na stałe wpisany w kalendarz, jako sposób na relaks i efektywnie wykorzystany aktywny czas. W sprzedaży pojawiła się już dedykowana linia odzieży OUTHORN SPORT UP LINE by DOROTA GARDIAS, składająca się z linii treningowej, w tym odzieży fitness oraz casual.
- To już druga kolekcja marki Outhorn, którą mam przyjemność współtworzyć. Jest w niej zarówno kolor, który tak lubię i wygoda, którą bardzo cenię. To właśnie chęć bycia aktywną na co dzień, czerpania z tego przyjemności i osobistej satysfakcji zdecydowały o współpracy marką Outhorn. Zachęca ona do aktywnego spędzania wolnego czasu jako sposobu na dawkę pozytywnej energii i relaks – mówi ambasadorka marki.