Galeria Poznań Plaza zaprasza do udziału w wyjątkowej promocji, w której zakupy premiowane będą designerskimi torbami z projektem Jacoba Bartnika, który już w najbliższą sobotę będzie w Poznań Plaza gościem specjalnym wydarzenia.
Aby wziąć udział w promocji należy w dniach od 9 do 12 marca zrobić zakupy za łączną kwotę min. 200 zł w dwóch różnych sklepach Poznań Plaza. Za okazane hostessie paragony można otrzymać torbę zakupową z nadrukiem zaprojektowanym przez Jacoba Bartnika. Oferta jest limitowana. Każdego dnia rozdajemy 150 toreb (po 25 szt. co godzinę). Poznań Plaza zaprasza na stoisko promocyjne od godz. 12.00 do 18.00. Regulamin akcji promocyjnej dostępny na stoisku na parterze centrum.
A już w sobotę, 12 marca w Poznań Plaza odbędą się warsztaty mody z udziałem projektanta Jacoba. W tej strefie nasi goście będą mogli nadać nowe życie starym ubraniom. Przyniesione przez nich spodnie, koszulki i sukienki nabiorą nowych kształtów. Na miejscu będzie można skorzystać z maszyn krawieckich, dodatków i manekinów. Na autora lub autorkę najbardziej spektakularnej przemiany czeka nagroda – voucher o wartości 2500 zł do wykorzystania w sklepie projektanta. Ponadto zdjęcia wybranych prac zostaną zaprezentowane na wystawie w Poznań Plaza.
Zapisy na warsztaty przyjmowane będą u hostessy na stoisku promocyjnym w Poznań Plaza. Stoisko czynne jest od 9 do 12 marca od 12.00 do 18.00. Warsztaty będą odbywały się w dwugodzinnych setach w godzinach od 12.00 do 18.00. Liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w warsztatach jest bezpłatny. W warsztatach mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie.
Jakub Bartnik – zwycięzca pierwszej edycji programu Project Runway emitowanego w stacji TVN. Projektant mody działający pod pseudonimem Jacob Birge, a także założyciel marki Jacob Birge Vision, która w 2013 roku była nominowana do dwóch międzynarodowych nagród: WGSN Global Fashion Awards (WGSN to najbardziej prestiżowa platforma modowa na świecie) i Scottish Fashion Awards. Markę charakteryzuje ultranowoczesne podejście do mody, odzwierciedlające współczesną kobietę i jej potrzeby. Marka dwukrotnie pokazywała swoje kolekcje podczas Londyńskiego Tygodnia Mody w formie prezentacji, gdzie zyskała uznanie stylistów jak i prasy. Prace były publikowane w magazynach Vogue China, Elle, Glamour Germany, Harper’s Bazaar, Trendland, Wonderland, Idol, Fabolous i wielu innych.
Tagi: