Dla wszystkich, którzy w pozytywny sposób chcą zaplanować nadchodzący rok, Galeria Malta przygotowała wyjątkową niespodziankę. Na swoich właścicieli czeka aż 5000 rodzinnych kalendarzy z serdecznymi komplementami na każdy miesiąc.
To już drugi rok, kiedy Malta podaruje je swoim klientom.
"Wystarczy, że jesteś sobą”, „Twoje serce wie lepiej”, „Kiedy Ty się uśmiechasz, ja się uśmiecham” – to tylko wybrane komplementy, które odwiedzający Maltę przeczytają w swoich kalendarzach. W tym roku na każdej ze stron – poza kolumnami do notatek dla wszystkich członków rodziny – znalazły się unikalne komplementy na 12 miesięcy.
- Postanowiliśmy podarować naszym klientom pozytywne myśli w formie komplementów. Liczymy, że umilą im rok. Planujemy powtórzyć sukces kampanii styczniowej z 2015 roku, kiedy osiągnęliśmy prawie 6-procentowy wzrost odwiedzalności i 10-procentowy wzrost sprzedaży – mówi Agnieszka Juszkis, marketing manager Galerii Malta.
Aby otrzymać kalendarz należy w dniach 4-24 stycznia zrobić zakupy za co najmniej 150 zł i okazać paragon hostessie obsługującej stoisko promocyjne na parterze centrum. Kalendarze można odbierać od poniedziałku do soboty między godz. 10:00 a 22:00, natomiast w niedzielę – między godz. 10:00 a 20:00.
Ponadto Galeria Malta w weekendy (16-17 i 23-24 stycznia) zorganizuje wyjątkową akcji. Klienci centrum będą mogli napisać na kartce komplement i zadedykować go bliskiej sobie lub… sobie samemu/samej i wygrać wspaniałe nagrody. Hostessa zrobi im dwa zdjęcia: jedno aparatem cyfrowym, które weźmie udział w konkursie, a drugie – aparatem typu polaroid, które można od razu sprezentować bliskiej osobie.
Pozytywne emocje także w internecie
To jednak nie koniec niespodzianek, które na styczeń zaplanowała Galeria Malta.
Na użytkowników mediów społecznościowych czeka niecodzienna akcja, w której będą mogli wygrać koszulkę z komplementem dla wybranej osoby. Wystarczy odwiedzić profil Galerii Malta na Facebook, wybrać komplement oraz jego adresata i uzasadnić swój wybór.
Malta jest pionierem wśród galerii handlowych w kwestii wykorzystania w komunikacji z klientami poprzez Snapchata – aplikacji zyskującej w Polsce coraz większą popularność. Do promowania akcji marketingowych wykorzystujemy także Instagram. -
Nie zapominamy oczywiście o Facebooku, który jest dla nas kluczowy- na poznańskim rynku zajmujemy pierwszą wśród centrów handlowych pozycję pod względem ilości fanów- mówi Natalia Nawrocka Event & PR executive Galerii Malta.
Kreacje związane z kampanią styczniową można zobaczyć na siatkach wielkoformatowych, billboardach, citylightach oraz na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu. Zaplanowano również spoty radiowe.
Tagi: