Jesienna loteria stała się już tradycją w Manufakturze. W tym roku szczęśliwy zwycięzca wyjedzie z Manufaktury nowym samochodem Mistubishi Space Star w wybranym przez siebie kolorze: energetycznie zielonym lub eleganckim czarnym.
By wziąć udział w loterii, należy zrobić zakupy na łączną kwotę 100 zł (liczy się suma na maksymalnie 3 paragonach) w dowolnym punkcie usługowym, handlowym, rozrywkowym lub gastronomicznym) w Manufakturze. Na drugiej części kuponu należy wskazać miejsce - sklep, restaurację, punkt usługowy lub rozrywkę - w którym, naszym zdaniem, jest najlepsza obsługa.
Głosowanie klientów to druga część największego w historii Manufaktury badania jakości obsługi klienta „Najlepsi do Usług”. Wykwalifikowani audytorzy sprawdzali pod kątem obsługi wszystkich 300 najemców Manufaktury - czyli sklepy, restauracje, rozrywkę i punkty usługowe. Zwyciężył salon Samsung&Orange. Teraz swoją opinię wyrażą klienci Manufaktury. –
Wyniki badań pokazały, że poziom obsługi klienta w Manufakturze jest bardzo wysoki. Klienci lubią spędzać czas w Manufakturze między innymi dlatego, że mogą to liczyć na fachową opinię, czy po prostu życzliwe podejście ze strony sprzedawcy. Chcemy dać naszym klientom możliwość nagrodzenia najlepszego zespołu pracującego w Manufakturze – tłumaczy Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Skąd pomysł, by połączyć loterię z akcją „Najlepsi do usług”? –
Stawiamy na oryginalne, niesztampowe akcje marketingowe. Cieszącą się ogromnym zainteresowaniem, wręcz uwielbianą przez klientów loterię, połączyliśmy z plebiscytem, gdyż ich wspólnym mianownikiem są wybory: klienci wybierają ulubiony sklep, a zwycięzca loterii wybierze swój samochód spośród dwóch aut, które przez dwa tygodnie można było oglądać w rotundzie Manufaktury. Zresztą ta możliwość wyboru działa również na większą skalę – oferta Manufaktury jest na tyle różnorodna, że klienci sami decydują, jak spędzą u nas czas. Dajemy naszym gościom wybór na każdym kroku. Możliwości jest naprawdę wiele, począwszy od zakupów, przez kulturę i rozrywkę, gastronomię, na sporcie kończąc – podsumowuje Monika Długosz-Łempicka.
Uroczystą galę i finał loterii wraz z losowaniem zaplanowano na sobotę, 28 listopada o godz. 17:00. Scenariusz wydarzenia jest również bardzo ciekawy: zwycięzcę akcji „Najlepsi do usług” poznamy o godz. 16:45. Kwadrans później, czyli punktualnie o 17:00, odbędzie się finał loterii. Ale już kilka godzin wcześniej (od 13:30) na środku rotundy w Manufakturze pojawi się tajemniczy przycisk. Poczekamy na osobę, która zdecyduje się go wcisnąć i… zobaczymy, co się stanie. A będzie się działo naprawdę dużo! -
Cała akcja została przemyślana w bardzo popularnej ostatnio konwencji flash mob. Nasza zabawa polega na uruchomieniu przyciskiem całej sekwencji niezwykłych wydarzeń, jak w filmie akcji. Świadkom tych chwil gwarantujemy wyjątkowe wrażenia! – dodaje tajemniczo dyrektor marketingu.
Inscenizacja powtarzana będzie kilkakrotnie aż do chwili rozpoczęcia gali.
Tagi: