W dniach 10-16 kwietnia 2018 marka Gatta zabierze gości Centrum BLUE CITY do świata kobiecej delikatności. W świecie tym lepiej czuć zapach, dźwięki są intensywniejsze, a dotyk kreuje obrazy i pobudza zmysły. Tego nie wystarczy zobaczyć, to trzeba poczuć, dzięki nowatorskiej, sensorycznej instalacji.
Już od 10 kwietnia Gatta zaprezentuje w Blue City sensualną instalację, którą można będzie poczuć za pomocą zmysłów. Dzięki niej goście Centrum będą mieli okazję poznać świat Gatty nie tylko za pomocą obrazu, ale przede wszystkim przy użyciu pozostałych zmysłów – dotyku, węchu czy słuchu. Oprawą sensoryczną projektu zajęła się obecna od 17 lat na rynku polskim i europejskim firma IMS SA. W wyjątkowej instalacji, której kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina, stworzono 5 odmiennych przestrzeni. Kraina miękkiego aksamitu, otulającego jedwabiu, elastycznej jak kobiece ciało lycry (partnerem tej strefy jest Lycra®), zmysłowej koronki oraz strefy pełnej ekspresyjnych, inspirowanych dziełami Yayoi Kusama, kropek to tylko namiastka tego wyjątkowego projektu, którego nie wystarczy zobaczyć. Aby zrozumieć kobiecy, intymny świat, trzeba go poczuć.
- Naszą inspiracją były narracje jakie zaprezentowano podczas ostatnich targów designu w Mediolanie. Chcieliśmy inaczej komunikować się z klientem. Wyjść poza prezentowanie kolekcji i produktów. Chcieliśmy pokazać nasz sposób myślenia o marce i jej użytkowniczce – bo to właśnie zmysły są kwintesencją kobiecego świata. Chcieliśmy przenieść klienta do 5. światów, które budują nasze produkty i markę. Z taką ideą pojawiłyśmy się w studiu projektowym Jadwigi Husarskiej-Sobiny i tak zaczęła się nasza kilkumiesięczna współpracą nad instalacją „Gatta intymnie”
- komentuje Anna Gołębicka, pomysłodawca projektu, doradca zarządu ds. strategii i rozwoju marki Gatta.
Nie można też zapomnieć, że Gatta Intymnie to też duże przedsięwzięcie logistyczne. Pawilon ma aż 12 metrów a samo jego złożenie trwa kilka dni. Każda ze stref musi być przygotowana z dbałością o najmniejszy detal. To mix odpowiednio dobranych materiałów, zapachu, specjalnie stworzonej muzyki. To też ogromna troska o emocje i bezpieczeństwo odwiedzających - dodaje Małgorzata Barton brand manager marki Gatta.
Instalację „GATTA INTYMNIE” będzie można oglądać już od 10 kwietnia w Centrum Handlowym Blue City (w przestrzeni przy fontannie obok Pijalni Czekolady E.Wedel).