Polki podkreślają swoją osobowość kolorem

2018-11-08 | 09:00

Do kogo kierują Państwo swoją ofertę franczyzową?

Franczyzobiorcą NeoNail może zostać każdy, kto szuka pomysłu na własną działalność i dysponuje kwotą 21 000 zł. Osoby, które z nami współpracują, to często ludzie posiadający doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, którzy szukają pomysłu, by zainwestować pieniądze. Dużą grupę stanowią osoby, które na co dzień używają naszych produktów i zapragnęły swoją miłość do marki NeoNail przekształcić w biznes. Mamy także franczyzobiorców, którzy pracowali w korporacji czy po prostu na etacie i postanowili to zmienić.

Produkty NeoNail są dostępne również poza granicami naszego kraju. Gdzie można już kupić lakiery NeoNail?

Eksportujemy nasze lakiery hybrydowe do 38 krajów na 4 kontynentach, w tym do większości krajów Unii Europejskiej, jak również do Rosji, Turcji czy Szwajcarii. Co ważne, od 2016 roku udało nam się zdobyć ponad 70 kontrahentów w różnych zakątkach świata.  Najbardziej znaczącą pozycję, poza rodzimym rynkiem, mamy w Rosji, gdzie NeoNail należy do TOP 3 w kategorii lakierów hybrydowych. Nasza sieć sprzedaży ciągle się powiększa, a plany przewidują dalszą ekspansję na rynki pozaeuropejskie.

NeoNail należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Revi Titanum Nails, Black Lashes oraz MylaQ. Czym różnią się poszczególne brandy?

Wiodącym brand’em Cosmo Group jest marka lakierów hybrydowych NeoNail. Rozwijamy też poszczególne marki, które dedykowane są do zupełnie innych grup docelowych, ale zamysł jest jeden: tworzyć najwyższą jakość i odpowiadać na wszystkie potrzeby kobiet. Z sub-brand’em MylaQ trafiamy do młodszych konsumentek (16-24 lata), które rozpoczynają swoją przygodę z lakierem hybrydowym i dysponują mniejszym budżetem. W tym roku produkty MylaQ można kupić w 170 drogeriach Hebe. Revi Titanium Nails, czyli produkty do wykonania manicure metodą tytanową, to kolejny brand z naszego portfolio produktów do paznokci. Marka skierowana jest wyłącznie do salonów kosmetycznych, ponieważ manicure tytanowy mogą wykonywać osoby, które ukończyły specjalne szkolenia. Black Lashes to marka dla profesjonalistów, skierowana do salonów, które specjalizują się w zabiegach przedłużania rzęs. Najmłodszym, bo tegorocznym brand’em w portfolio Cosmo Group, jest NEO Make Up, czyli kosmetyki kolorowe w segmencie premium.

NeoNail oferuje szeroki asortyment produktów, od 300 kolorów lakierów hybrydowych po akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Co i dlaczego sprzedaje się najchętniej w Polsce?

Największą popularnością cieszą się nasze nowości, które są odpowiedzią na trendy panujące w modzie i branży beauty. Polki chcą się wyróżniać, kolorem podkreślić swoją osobowość, a my im to zapewniamy. Jeśli chodzi o jesień, to hitem są mieniące się lakiery Illuminate by Kasia Sokołowska oraz kolekcja Fall in Love. Analizując holistycznie trendy sprzedaży, największą popularnością cieszą się odcienie różu i czerwieni.

Co sądzi Pan o podejściu Polek do profesjonalnej stylizacji i pielęgnacji paznokci?

Polki zwracają coraz większą uwagę na stylizację dłoni i paznokci, w końcu to jeden z elementów wizerunku kobiety. Są też coraz bardziej odważne w zakresie stylizacji, szukają najmodniejszych odcieni oraz ciekawych zdobień. Dlatego zapewniamy nie tylko trwały manicure, ale też pozwalamy na zaspokojenie potrzeby tworzenia, kreatywności i odrobiny eksperymentów. Kobiety szukają delikatnych brokatowych zdobień, multikolorowego pyłku, koloru zmieniającego się pod wpływem temperatury. Potrzebują także odpowiednich akcesoriów i produktów. I my im to zapewniamy.

Jakie trendy obecnie panują na światowym rynku w branży stylizacji i pielęgnacji paznokci? Czym różnią się polskie klientki od tych z innych części świata?

Świat lakierów jest mocno związany z branżą fashion, dlatego nasze kolekcje są odpowiedzią na światowe trendy. Polki są otwarte na kolory i eksperymentowanie z nowymi wzorami, kolorami czy koncepcjami zdobień. To, czego udało nauczyć się Polki, czyli samodzielnego wykonywania manicure naszymi produktami, jest obecnie bardzo trudne do powtórzenia na innych rynkach. To praca na wiele lat, wymaga inwestycji i wciąż jest przed nami, więc na razie poza Polską rozwijamy się w kanale profesjonalnym.

Ambasadorkami NeoNail są Julia Wieniawa, Katarzyna Sokołowska, Joanna Krupa. Współpracujecie Państwo również z Dawidem Wolińskim i marką Mohito. Czy kampania wykorzystująca dobrze znane i rozpoznawane nazwiska/marki jest gwarancją sukcesu?

Poszerzamy współpracę z ambasadorami marki, która doskonale się sprawdza przy tworzeniu kolekcji. Jednak znane nazwisko to za mało. Starannie dobieramy osoby, z którymi współpracujemy, i którym powierzamy komunikację naszych marek. Dbamy o to, aby nasi ambasadorzy ułatwiali naszym konsumentkom identyfikację z marką. Gwiazdy, które zaprosiliśmy do współpracy, to osoby, które wyróżniają się profesjonalizmem, pracowitością i dążeniem do perfekcji. Ponadto zawsze ceniliśmy sobie pracę w rodzinnej, ciepłej atmosferze. Angażując do współpracy przyjaciół: Julię Wieniawę, Joannę Krupę, Dawida Wolińskiego i Kasię Sokołowską, mamy gwarancję, iż efekty wspólnej pracy zawsze będą doskonałe.

NeoNail to najbardziej innowacyjna firma na rynku w swojej kategorii, m.in. za sprawą Klubu NeoNail, będącego pierwszym w Polsce programem lojalnościowym w formie aplikacji mobilnej w branży lakierów hybrydowych. Na czym polega jego nowoczesny charakter?

Program lojalnościowy NeoNail jest funkcjonalny, prosty w obsłudze, a jego instalacja zajmuje kilka chwil. Każda wydana złotówka to jeden punkt w aplikacji. Zebrane punkty można wymieniać na atrakcyjne nagrody, takie jak lakiery, pyłki, ale także klubowe gadżety. W aplikacji pojawiają się promocje czasowe tylko dla klubowiczów oraz konkursy i quizy z atrakcyjnymi nagrodami.

Jakie inne innowacyjne działania Państwo wdrażają?

Kolejne dopiero przed nami, ponieważ nasze plany na 2019 rok są bardzo ambitne. W przyszłym roku planujemy rozpocząć budowę centrum badawczo-rozwojowego w Poznaniu. To projekt, który pozwoli nam stać się jeszcze bardziej innowacyjną firmą.

Big idea marki na 2018 rok została oparta na haśle +10 do kobiecości. Czy może Pan przybliżyć szczegóły tej kampanii?

W naszym rozumieniu kobiecość to jedno z najbardziej złożonych, uniwersalnych pojęć. Oznacza styl, charakter, odwagę, piękno, wytrwałość, pewność siebie, radość, ale przede wszystkim prawdziwe życie, jakie prowadzi każda z kobietNasza kampania pokazujeże NeoNail jest pewnym partnerem i towarzyszy kobietom w każdej sytuacji: w domu, w pracy, podczas wieczornych spotkań. Dzięki lakierom NeoNail manicure zawsze jest perfekcyjny - a to gwarancja kobiecości i stylu.

Tagi: NeoNail Artur Błażejewski Cosmo Group
Oceń artykuł:

Źródło: NeoNail

Polki podkreślają swoją osobowość kolorem

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.