Firma TXM podąża za trendami w modzie, chwaląc się jednocześnie funkcjonalnością, wygodą i taniością odzieży? Czy można połączyć wszystkie te cechy? Jak Państwo reagują na zmieniające się trendy w modzie?
Połączenie tych elementów jest jak najbardziej możliwe i jak widać całkiem nieźle nam to wychodzi. Nasza oferta podąża za trendami, jednak dzięki bardziej uniwersalnemu podejściu produkty wpisują się w tendencje dłużej niż przez jeden sezon. Dodatkowo bazujemy na gotowych wzorach, które są szybko dostępne i odpowiadają bieżącemu zainteresowaniu Klientów. Mamy dzięki temu ofertę, która zmienia się dużo częściej niż u konkurentów.
TXM jest strategicznym partnerem fundacji Happy Kids, na czym dokładnie polega pomoc fundacji oraz jakimi wynikami może się Pan pochwalić?
W ramach sieci TXM przekazujemy na cele statutowe Fundacji Happy Kids dochód ze sprzedaży toreb opakowaniowych na zakupy w naszych sklepach. W 2016 r. na ten cel zostało przekazanych ponad 150 tys. zł.
Kilkanaście lat doświadczenia na wysokich stanowiskach managerskich. Jak według Pana brzmi złota zasada skutecznego zarządzania?
Myślę, że złota zasada, to to, że nie ma złotych zasad.Jest wiele elementów, które trzeba nieustannie brać pod uwagę w zmieniającej się rzeczywistości. Z pewnością trzeba umieć być autorytetem dla współpracowników, jednocześnie maksymalnie korzystając z ich wiedzy, kompetencji i doświadczeń.Zarządzając dużymi przedsiębiorstwami trzeba umieć pracować w drużynie i dzielić się kompetencjami. Nie da się wszystkiego zrobić w pojedynkę. Mam to szczęście, że w TXM wpierają mnie bardzo doświadczone osoby, mające wiele świetnych pomysłów na dalszy rozwój.
Cały wywiad przeczytasz w wydaniu marcowym Magazynu Galerie Handlowe, www.magazyngalerie.pl