GO Sport to sieć sklepów z markowym sprzętem sportowym i turystycznym, z odzieżą oraz obuwiem sportowym. Obecnie w Polsce jest 30 sklepów GO Sport z asortymentem światowych marek takich, jak: Nike, Adidas, Columbia, Everlast, Fila, Head, Kellys, New Balance, Puma, Quicksilver, Reebok, Salomon, North Face, Vans i wiele innych. Sieć posiada także portfolio marek własnych: Athlitech, Wanabee, Scrapper, Software, a od 2017 roku także Up2glide. O dalszych planach rozwoju opowiada Sebastien Jedrej, Dyrektor Generalny GO Sport Polska
Ile obecnie i w jakich lokalizacjach funkcjonują sklepy marki GO Sport
w Polsce?
Obecnie sieć liczy 30 sklepów w największych miastach w Polsce, z czego aż 9 znajduje się w Warszawie. Ta liczba daje nam pozycję lidera na rynku warszawskim.
Jak sieć będzie się rozwijać w 2017 i w kolejnych latach?
Stale obserwujemy rynek i stawiamy na dynamiczny rozwój w Polsce. Mając mocną pozycję w Warszawie, ekspansję skierujemy także poza nią. W związku z tym, jeszcze w tym roku planujemy otworzyć dwa sklepy: w CH Galaxy w Szczecinie i we Wrocławiu w CH Wroclavia. Jesteśmy wiarygodnym najemcą i utrzymujemy się na wysokim poziomie, stąd też planujemy zachować rytm minimum 3 otwarć nowych salonów rocznie. Do 2020 roku sieć GO Sport będzie liczyła 50 sklepów, w centrach handlowych i retail parkach. W kolejnych latach planujemy także otwarcia sklepów o mniejszych powierzchniach.
Czy dotychczasowe sklepy będą modernizowane?
Oczywiście. Modernizacje są dla nas istotną kwestią. W 2017 roku planujemy remont jednego z naszych warszawskich sklepów, w Galerii Mokotów. Ponowne otwarcie sklepu planowane jest na kwiecień, a kampania marketingowa i event sportowy w maju 2017 roku. Docelowo powierzchnia sprzedaży po remoncie wyniesie 1 100 m2. Salon w Galerii Mokotów będzie naszym flagowym sklepem pod kątem konceptu.