Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

2020-09-02 | 12:00

Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór.  Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu – to tylko niektóre z nich.  Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc. By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia – Żabka Polska dołącza jako partner do „Kampanii Złotej Wstążki”, wspierając ją finansowo i zachęcając do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.

„Kampania Złotej Wstążki” ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu – Światowym Miesiącu Świadomości Nowotworów Dziecięcych. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, a jej symbolem złota wstążka.

Żabka Polska to nowoczesna firma, której dynamiczny rozwój wspierają wdrażane innowacje. Sieć nowoczesność rozumie znacznie szerzej, dlatego realizację strategicznych priorytetów łączy ze społeczną odpowiedzialnością. Żabka chce być dobrym sąsiadem dla milionów Polaków. Funkcjonować blisko i w zgodzie z lokalnymi społecznościami. Dlatego aktywnie włącza się w ich życie, będąc partnerami akcji, stowarzyszeń i organizacji o charakterze sportowym, rekreacyjnym, edukacyjnym. Stara się pomagać tam, gdzie ma możliwość wyrównania szans, dania nadziei osobom, które z przyczyn od siebie niezależnych mają utrudniony start, możliwości rozwoju i cieszenia się zdrowym, aktywnym życiem. 

W centrum naszych działań w obszarze odpowiedzialności społecznej stawiamy człowieka i jego potrzeby, pamiętając przy tym, jak ważna jest dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Choroby nowotworowe u dzieci to niezwykle trudny temat, wymagający stałej uwagi. Dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się wesprzeć „Kampanię Złotej Wstążki. Uczestnicząc w tym projekcie, chcielibyśmy przede wszystkim sprawić, by każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia i dalszy rozwój wspólnie z innymi rówieśnikami

– mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Kluczowymi celami „Kampanii Złotej Wstążki” są: zwiększenie świadomości na temat nowotworów dziecięcych oraz pozyskanie środków na leczenie dzieci.

Organizujemy kampanię Złotej Wstążki, ponieważ chcemy pokazać solidarność z dziećmi chorymi na nowotwory i ich rodzinami oraz zaangażować wszystkich na rzecz walki o ich zdrowie i życie. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Dlatego cieszymy się, że Żabka to rozumie i możemy liczyć na jej wsparcie

– mówi Przemek Pohrybieniuk, Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Kampania będzie miała pozytywny charakter i przekaz. We wrześniu w jej ramach będzie można poznać historie dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy. Będą wśród nich Prawdziwi Bohaterowie, którzy wygrali z rakiem lub nadal się z nim zmagają oraz osoby, które im towarzyszą. To historie ukazujące siłę, jaka płynie z solidarności i wsparcia.

Sieć Żabka Polska już po raz kolejny wspiera Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W czasie pandemii sieć przekazała wsparcie finansowe na rzecz walki z COVID-19, z którego zakupione zostały środki ochrony osobistej i testy diagnostyczne w kierunku SARS-Cov-2 dla podopiecznych Fundacji oraz współpracujących z nią opiekunów i personelu medycznego Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei.

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” działa od 29 lat. Wraz z lekarzami i personelem medycznym ma wiedzę, doświadczenie i dostęp do sprzętu medycznego, dzięki którym zapewniają niezbędną pomoc dzieciom chorym na raka i ich rodzinom. To właśnie dzięki inicjatywie Fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. 

Tagi: Tomasz Suchański Żabka Żabka Polska Przemek Pohrybieniuk Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
Oceń artykuł:

Fot: zlotawstazka.pl Źródło: Żabka

Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.