W miesiącu maju 2013 roku centrum handlowe Turawa Park konsekwentnie realizowało założenia strategii pozycjonowania. Przeprowadzone akcje marketingowe sprawiły, że odwiedzialność w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 16%.
To już kolejny miesiąc z tak dobrym wynikiem. Pomimo trudnej sytuacji w branży handlowej centrum handlowe Turawa Park pokazuje, że dzięki dobrej ofercie i właściwemu pozycjonowaniu centrum osiąga świetne wyniku odwiedzalności, które przekładają się na obroty najemców.
-
Dla Centrum Handlowego Turawa Park rok 2013 jest bardzo pozytywny. W najbliższych miesiącach zaplanowanych jest wiele akcji marketingowych prezentujących Centrum jako przyjazne miejsce zakupów i jednocześnie promujących oferty naszych Najemców. – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager z firmy Colliers International REMS, Zarządcy Centrum.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Turawa Park
Zobacz sklepy w CH Turawa Park
Tagi: