Sezon na inspirujące wnętrza rozpoczęty. 1 listopada ruszyła wizerunkowa kampania Black Red White. W ramach jesiennej akcji największa polska grupa meblarska zaplanowała szereg działań, w tym emisję spotu telewizyjnego, kampanię internetową oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej.
Black Red White przygotowała mnóstwo pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz w postaci najnowszych katalogów Optima i Premium. Znakiem rozpoznawczym salonów Black Red White jest szeroka oferta produktów oraz kompleksowa obsługa klienta. To właśnie na tych motywach opiera się najnowszy spot, prezentujący różnorodność asortymentu - począwszy od mebli pokojowych, kuchennych poprzez artykuły wyposażenia wnętrz. Wspierający kampanię 45 i 30-sekundowy film reklamowy – z hasłem przewodnim: „Black Red White – najchętniej kupowane meble w Polsce” – emitowany jest od 1 listopada w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Kampanię wizerunkową Black Red White wspierają również szeroko zakrojone działania w internecie. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiada agencja Next. Z kolei zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom we współpracy z Działem Marketingu Black Red White SA. Spot telewizyjny zrealizowała agencja reklamowa Brasil. Inspirujące pomysły znaleźć można na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Oprócz zdjęć z gotowymi pomysłami na aranżację każdego wnętrza, zamieszczone są na niej filmowe przewodniki po strefach salonu Black Red White, spot TV oraz making of z jego realizacji. Platforma jest dostępna także w wersji mobilnej.
Wspomniany katalog Premium stanowi swoisty przewodnik po najbardziej aktualnych trendach wnętrzarskich i jest źródłem niewyczerpanych inspiracji. To funkcjonalny "przegląd" mebli pokojowych, tapicerowanych, stołów, krzeseł, szaf, materacy oraz artykułów wyposażenia wnętrz, dostępnych wyłącznie w wybranych salonach Black Red White. Przystępny podział oferty Premium – według rodzaju wnętrza oraz na trzy kategorie stylistyczne: Modern, Classic i Teenager – zdecydowanie ułatwiają wybór produktów. Z kolei dla miłośników optymalnych rozwiązań firma Black Red White przygotowała nowy katalog z ofertą Optima. Można w nim znaleźć obszerne zestawienie propozycji produktowych – od mebli do pokoju dziennego, młodzieżowego, sypialni, jadalni, gabinetu, przedpokoju czy kuchni. Oferta obejmuje także meble tapicerowane oraz materace. Atutem obu katalogów są piękne zdjęcia inspirujące do zmian i podsuwające nowe pomysły na urządzenie własnej, indywidualnej przestrzeni.
Zobacz sklepy Black Red White w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Black Red White
Tagi: