Polska marka Dalia Lingerie, która podczas pierwszego lockdownu otrzymała wsparcie ze strony fanów m.in. w ramach akcji #WspieramWkryzysie, symbolicznie dziękuje za otrzymaną wtedy pomoc, polecanie jej produktów i dokonywanie zakupów. Robi to w formie artykułów i live’ów, publikowanych na swoich kanałach SM i blogu. Za działania marki w całości odpowiada Agencja Korpo.
W podziękowaniu za wsparcie udzielone przez fanów podczas pierwszego lockdownu, polska marka Dalia Lingerie przygotowała cykl artykułów i live’ów dotyczących zdrowia, radzenia sobie z trudnymi emocjami i akceptacją siebie. Biorąc pod uwagę, że mijający rok był trudny nie tylko ze względu na obostrzenia w handlu, ale tak po ludzku dla każdego z nas, marka wykorzystuje swój zasięg, by pokazać swoim fanom, że nie powinniśmy być sami w trudnych momentach – razem można wyjść na prostą. Udostępniane treści powstałe we współpracy z kobietami o różnych profesjach i doświadczeniach, to nietypowa forma podziękowania fanom za wsparcie rodzimej produkcji w ciągu mijającego roku, wyjątkowo niefortunnego dla handlu.
Co na blogu?
Do współpracy na blogu marki Dalia Lingerie:shapemeup.pl zaproszono m.in. dziennikarkę @Kisielle, czyli Aleksandrę Kisiel, która w felietonie na blogu Dalii poruszyła kontrowersyjny temat ciało pozytywności i akceptacji siebie; Aleksandrę Grzegorczyk – właścicielkę studia tańca i instruktorkę, której prywatna historia pokazuje, jak pasja pomaga wyjść na prostą nawet w trudnych życiowych sytuacjach; oraz niezależnego doradcę kulinarnego Mateusza Kręcinę, który opowiedział o tym, jak budować partnerskie relacje od kuchni.
Insta rozmowy
Oprócz wywiadów publikowanych na blogu, Dalia wspomagana przez team Agencji Korpo realizuje dwa cykle na IGTV – „Okiem projektantki”, w którym Sabina Mańka i Maja Madej opowiadają o swoich autorskich projektach dla marki oraz cykl live’ów, do których zapraszani są różni eksperci, trenerki i influencerki, np. Marcelina Ziętek (aktorka młodego pokolenia, gwiazda serialu „19+”), Dominika Ustowska (jedyna w Polsce certyfikowana terapeutka „Body Talk”) czy dziewczyny z teamu Miski Dwie na Instagramie. Wszystkie uczestniczki live’ów opowiadają o swoich doświadczeniach, sposobach na radzenie sobie ze stresem i emocjami, o swoich doświadczeniach – tych dobrych i tych trudnych, pracy i planach na najbliższy rok.