Wielkie zmiany w warszawskim centrum handlowym Blue City

2019-02-28 | 10:30

Dzięki przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni i pozyskaniu nowych, unikalnych najemców handlowych, rozrywkowych oraz gastronomicznych Blue City stało się jedynym w kraju centrum z tak bogatą i różnorodną ofertą handlowo-gastronomiczno-rozrywkową.

Oferta handlowo-usługowa coraz rzadziej stanowi wyróżnik centrów handlowych, które ze względu na ograniczoną liczbę marek, mają bardzo podobną kompozycję najemców. Dlatego o wyjątkowości centrum coraz częściej decyduje to, jaką ofertę spędzania wolnego czasu proponuje swoim klientom.

Aby dostosować się do nowych wyzwań rynkowych, Blue City zainwestowało w przebudowę prawie 22 tys. mkw. powierzchni, aby na trzech najwyższych poziomach skoncentrować ofertę rozrywkową i gastronomiczną, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Obecnie budynek Blue City ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, a całkowita powierzchnia najmu centrum wynosi około 69 tysięcy metrów kwadratowych.

Żadne inne centrum handlowe w kraju nie podjęło się takiego wyzwania i nie dokonało tak dużych zmian. Dziś Blue City jest zupełnie nowym obiektem z ofertą „all inclusive”, miejscem, w którym można zrobić zakupy, zjeść w restauracjach, przyprowadzić dzieci do kina i sali zabaw, pójść na zajęcia fitness lub spędzić czas ze znajomymi korzystając z jednej z wielu atrakcji rozrywkowych

– mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Centrum Handlowego Blue City.  

Centrum pełne rozrywki

O odmienionym Blue City informuje najnowsza kampania reklamowa centrum „FUNTASTIC  Blue City”, która jest zaproszeniem do nowoczesnego i jedynego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku i jednego
z pierwszych na świecie konceptu sklepu IKEA.

Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

Zmieniliśmy również język komunikacji, akcentując korzyści, jakie będą mieli klienci z odwiedzania naszego centrum, które jest otwarte w każdą niedzielę. Zamiast mówić niedziele handlowe i niehandlowe, określamy je jako niedziele zakupowe i niedziele rozrywkowe. Wkrótce ruszy strona internetowa centrum, którą wzbogaciliśmy o zgodne z najnowszymi trendami funkcjonalności

– informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Ośrodek życia społecznego

Blue City jest jednym z liderów oferty rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce. W centrum odbywa się nawet 70 wydarzeń rocznie – m.in. kiermasze, targi, wystawy, promocje, akcje charytatywne, imprezy muzyczne, taneczne i sportowe, przedstawienia i koncerty. Wiele z nich ma charakter cykliczny, a duża ich część jest skierowana do rodzin z dziećmi, które cenią je za wysoką jakość i walory edukacyjne. Organizowaniu specjalnych wydarzeń sprzyja architektura centrum – przestronny plac z fontanną, który znajduje się na poziomie -1 Centrum.

Centra handlowe coraz częściej również organizują wystawy, instalacje artystyczne czy  warsztaty związane z kulturą, umożliwiając klientom kontakt ze sztuką. W trend ten wpisuje się również Blue City, które zainstalowało w Food Courcie dwie wiszące rzeźby Jerzego Kędziory.

Nie spoczywa na laurach      

W 2019 roku Blue City nie zamierza zwolnić tempa. Planuje odświeżyć parkingi i toalety oraz wymienić oświetlenie. Chce również rozszerzać ofertę gastronomiczną. Wkrótce w centrum pojawi się nowa restauracja.

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zostanie dokończona rozbudowa dekoracji świątecznej, której główną część zrealizowano w 2018 r. Dekoracja przedstawia historię przygotowywania ozdób świątecznych przez grupę skrzatów, które poruszają się dzięki wbudowanym mechanizmom.

Będziemy nadal organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Liczymy, że ich ciekawa tematyka przyciągnie klientów, którzy z przyjemnością zjedzą u nas również posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki. Wierzymy w coraz większą rolę unikalnych miejsc, które zdobywają sympatię i lojalność klientów nie tylko z okolicy, ale również innych rejonów miasta. Takim miejscem jest Blue City

- mówi Yoram Reshef.

Nowości w Blue City:

  • W lutym br. swoją działalność w Blue City rozpoczęło pierwsze w Warszawie kino sieci Helios. W 8 kameralnych salach, na komfortowych fotelach znajdują się miejsca dla ponad 860 widzów. Jako pierwsze w Polsce, kino Helios w Blue City oferuje projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser™. Multipleks jest wyposażony w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający, dźwięk cyfrowy Dolby Atmos, rozdzielczość obrazu Christie 4K oraz technologię DepthQ 3D. W kinie znajdują się trzy sale Helios Dream, które zostały wyposażone w fotele z elektryczną regulacją oparcia i podnóżka.
  • W oczekiwaniu na projekcje kinomani mogą napić się kawy i spróbować deserów w kawiarni Helios Café, a podczas seansów raczyć się przekąskami i napojami z baru kinowego.
  • Obok kina na poziomie +4 znajduje się odnowiona i przebudowana sala zabaw dla dzieci Inca Play, która zaskakuje nowoczesnym designem i wyjątkową ofertą edukacyjną związaną z przyrodą i ekologią. Dzieci mogą się bawić w zawieszonych na drzewach domkach, które połączono przezroczystymi kładkami. Obszerny kilkupiętrowy małpi gaj zaprasza do zabawy również rodziców, a kilkutorowe zjeżdżalnie, przezroczyste tuby, las z piankowych rurek, trampolina, wieża spidermana i wiele innych atrakcji z pewnością skradną serca każdego dziecka. W Inca Play swoją strefę zabaw mają również maluchy do 4 roku życia. Duża niespodzianka czeka na małych jubilatów. Do wyboru jest aż sześć salek urodzinowych: sala zamek w stylu Alicji z Krainy Czarów, kucharska z prawdziwą kuchnią wyposażaną w sprzęt Samsunga, las z lampami UV, które podświetlają ukryte w nim zwierzaki, piękny piknik wśród zieleni oraz salka z instalacją songboard.
  • Centrum ma również propozycje dla osób aktywnych. Na powierzchni prawie 5 tys. mkw. działa największa w Polsce siłownia FIT/One, wyposażona w sprzęt treningowy firmy Life Fitness i Hammer Strenght. Dużą atrakcją jest bogata oferta zajęć grupowych jak np. trampoliny, kursy Les Mills, TRX, zajęcia rowerowe, zajęcia na platformach wibracyjnych czy The Punch, ćwiczenia z workami bokserskimi. Po treningu można korzystać z strefy welness – mokrej i suchej sauny, łóżek masujących i solarium.  
  • Blue City jest trzecim po Czechach i Dubaju miejscem, gdzie na 1500 mkw. powierzchni działa Park Rozrywki TEPfactor, czyli labirynt składający się z wykutych w skale 25 pokoi.  Uczestnicy zabawy w 2-6 osobowych grupach muszą sprostać różnym wyzwaniom. Jest to atrakcja dla wszystkich, którzy chcą przeżyć pełną endorfin i adrenaliny przygodę, spędzić aktywnie czas ze znajomymi, rodziną lub zintegrować się ze współpracownikami. Atrakcja zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej.
  • Prawie cały poziom +2 przeznaczony jest na restauracje. W listopadzie 2018 r. rozpoczęła działalność nowa na polskim rynku restauracja Menya Musashi, serwująca ramen i dania japońskie. Obecnie w Blue City działa ponad 25 restauracji, kawiarni i punktów gastronomicznych.
  • IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowe salony sieci, ale klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą marki. Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu. Wszystkie produkty, w tym meble, można zamówić na miejscu z dostawą do domu. Nowością jest brak znanej ścieżki zwiedzania. Odwiedzający sklep, sami decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Na terenie sklepu jest również przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro, odpowiadając na różnorodne potrzeby klientów. Menu oparte jest na sezonowości – zmienia się wraz z porami roku. Klienci mogą kupić między innymi kanapki,  świeże sałaty, wege hot-dogi i koktajle, a także ciepłe dania i tradycyjne szwedzkie potrawy. W IKEA w Blue City powstała specjalna przestrzeń – Planerownia, która pomaga zaprojektować wnętrza domów i mieszkań klientów oraz przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro.
  • W 2018 roku Blue City wzbogaciło się również o innych najemców handlowych.  Nowy sklep  otworzyła m.in. firma KappAhl, która oferuje własne marki: Newbie, XLNT, Hampton Republic.
Tagi: Blue City Krzysztof Sajnóg Yoram Reshef
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Wielkie zmiany w warszawskim centrum handlowym Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.