Wakacje w gdyńskim Klifie zaczynają się pod znakiem zmian. Odświeżone salony w nowych lokalizacjach otwierają: Smyk, Swarovski i W.Kruk. Planowany jest także rebranding kawiarni coffeeheaven i otwarcie jej pod szyldem COSTA Coffee.
Marka Swarovski 1 lipca otworzyła w Klifie Gdynia salon w nowej odsłonie i lokalizacji. Wnętrze sklepu o powierzchni 38,85 m kw.zyskało świeży, nowoczesny wygląd, doskonale wkomponowany w sąsiedztwo takich salonów jak Max Mara i Noble Place.
4 lipca również salon W.Kruk zaprezentuje swoje nowe oblicze, w nowej lokalizacji na parterze. Powierzchnia sklepu to blisko 50 m kw.
Na fali wakacyjnych zmian także coffeeheaven szykuje się do otwarcia jako zupełnie nowy koncept pod szyldem: COSTA Coffee. Jest to działanie w ramach ogólnosieciowego rebrandingu, zaplanowane na lipiec.
Letni sezon zmian zamknie w sierpniu Smyk. Najmłodsi klienci Klifu Gdynia będą mogli korzystać z nowego salonu, zlokalizowanego na parterze i przygotowanego w zupełnie nowej aranżacji przestrzeni. Bardziej przestronne alejki i czytelny podział asortymentu zwiększą komfort zakupów. Na blisko 550 m kw. kupujący znajdą pełną ofertę Smyka: odzież, zabawki oraz akcesoria dla niemowląt i dzieci.
Tagi: