„Z fejsa na…” to cykliczna akcja marketingowa Galerii Sfera, w której galeria zaprasza swoich facebookowych „przyjaciół” do aktywnego współtworzenia offlinowych wydarzeń. Podczas dwóch poprzednich edycji tego projektu na specjalnych pokazach mody w rolę modeli i modelek wcielili się fani facebookowego profilu Galerii Sfera. W tym roku ogłoszony został casting na twarz kampanii reklamowej Galerii Sfera - stąd też nazwa tegorocznej akcji „Z fejsa na billboard”.
W pierwszej fazie tegorocznego konkursu internauci przysyłali swoje zdjęcia aplikacyjne, które następnie publikowane były na specjalnie przygotowanym blogu zfejsana.pl. Z ponad 100 kompletnych zgłoszeń jury konkursu wybrało trzy finalistki, które wzięły udział w profesjonalnej sesji fotograficznej wykonanej przez znanego i cenionego fotografa mody Piotra Dębskiego. Na podstawie wyników sesji jury konkursu wytypowało najlepszą „twarz” na billboard. Zwyciężczyni konkursu promuje obecnie październikową noc zakupów w Galerii Sfera.
Za miarę sukcesu tego przedsięwzięcia można uznać fakt, iż w okresie 1 miesiąca blog zfejsana.pl zarejestrował 1038806 wywołań. Biorąc pod uwagę lokalny charakter tego wydarzenia jest to bardzo dobry wynik.
Działania marketingowe łączące w sobie aktywności offline i online uznawane są przez zarządców za stały element strategii marketingowej Galerii Sfera.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Sfera
Zobacz sklepy w Galerii Sfera
Tagi: