Boisko do siatkówki plażowej, karczowanie ponad 400 mkw. zarośli, odnowienie placu zabaw, remont i nowy wygląd świetlicy dla dzieciaków – 25 października do Sieborowic zjedzie 60 pracowników firmy Marketing Investment Group z całej Polski, którzy w ramach akcji „Serv-a-Palooza 2012” i wolontariatu pracowniczego będą pracować w tamtejszym Domu Dziecka. To zaangażowani młodzi ludzie, którzy chcą dać z siebie więcej dla społeczeństwa.
2012 to znaczący rok dla marki Timberland. Firma świętuje 20-lecie powstania programu „Path-of-Service”, który co roku angażuje pracowników w dwa eventy: wsparcie lokalnych społeczności w ramach akcji Serv-a-Palooza oraz pracę na rzecz ochrony środowiska - akcja Earth Day.
Firma Marketing Investment Group, wyłączny dystrybutor marki w Polsce, realizując globalne założenia Timberland, postanowiła wyjątkowo uczcić tę wyjątkową rocznicę. W maju 2012 roku ponad 80 pracowników z Grupy MIG pracowało w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie. 25 października (czwartek) wolontariusze z całej Polski przyjadą wyremontować i posprzątać teren wokół Domu Dziecka w Sieborowicach pod Krakowem.
Placówka mieści się w zabytkowym, XIX-wiecznym dworze Zakrzeńskich, otoczonym malowniczym parkiem. Codziennie zajmuje się 50 wychowankami w wieku od 4-18 roku życia. Pomimo ogromnego zaangażowania personelu i wkładania w swoją pracę całego serca, Dom wciąż potrzebuje wsparcia finansowego, które jest niezbędne do wyremontowania niektórych pomieszczeń raz zakupienia potrzebnych artykułów.
"Serv-a-Palooza" to ogólnoświatowa akcja, organizowana przez markę Timberland, która polega na wspieraniu lokalnych społeczności. Co roku pracownicy sami wskazują miejsce, gdzie warto zrobić coś dobrego. W Polsce odbyło się już 6 takich akcji – m.in. wyremontowano Dom dla Dzieci Towarzystwa „Nasz Dom” w Krakowie, Dom Dziecka nr 7 przy ul. Naczelnej w Krakowie, Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą „Parkowa” w Krakowie a w ubiegłym roku wybudowaliśmy ogródek i plac zabaw dla małych pacjentów szpitala w krakowskim Prokocimiu.
"Serv-a-Palooza" to realne odzwierciedlenie idei „Path of Service". Pracownicy Grupy MIG z mogą poświęcić rocznie 40 pełnopłatnych godzin pracy społecznej.
Timberland jest jedną z najbardziej zaangażowanych społecznie i ekologicznie marek na świecie. Za swoją Strategię Odpowiedzialnego Biznesu (Corporate Social Responsibility) otrzymał w 2010 roku Laur Odpowiedzialności, przyznawany przez PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte.
Zobacz sklepy Timberland w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Timberland
Tagi: