Pierwszy sklep Tchibo powstał w Polsce w 2005 roku. Od tego momentu sieć sklepów Tchibo nieustannie się rozwija, otwierając placówki w nowych lokalizacjach lub, jak ostatnio, zmieniając wystrój w już istniejących - ostatnio w warszawskiej Galerii Mokotów.
-
Zmieniamy też lokalizację naszego sklepu na terenie Galerii Dąbrówka w Katowicach, który niedługo zostanie ponownie otwarty dla klientów. Otwarcie kolejnego nowego sklepu planowane jest w listopadzie w Rzeszowie - informuje Mathieu Giguere, kierownik ds. ekspansji, Tchibo Warszawa. -
Pracujemy również nad kolejnymi otwarciami w roku 2013, zarówno w nowych czy istniejących centrach handlowych, jak i w kolejnych miastach w Polsce, gdzie jeszcze nie jesteśmy obecni z naszą ofertą sklepów stacjonarnych - dodaje.
Aktualnie sieć sklepów Tchibo liczy około 50 sklepów. -
Nasi klienci mogą również dokonywać zakupów w naszych sklepach typu outlet, dwa z nich zlokalizowane są w Warszawie, jeden w Krakowie. I oczywiście w sklepie internetowym www.tchibo.pl, który zajmuje piąte miejsce pod względem liczby użytkowników wśród sklepów internetowych w Polsce - mówi Mathieu Giguere.
Tchibo reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący sprzedaż kawy z ofertą cotygodniowych kolekcji artykułów użytkowych. Firma posiada sklepy zarówno sklepy uliczne, jak i salony zlokalizowane na terenie galerii handlowych. Ze względu na specyfikę handlu detalicznego w Polsce, większość sklepów Tchibo mieści się w obiektach wielkopowierzchniowych. -
Nie zamykamy się jednak na inne możliwości. Poszukujemy takich lokalizacji, które najlepiej spełnią nasze oczekiwania, zarówno na terenie centrów handlowych, jak i sklepów zlokalizowanych przy ulicach największych miast w Polsce - mówi Mathieu Giguere.
Zobacz sklepy Tchibo w centrach handlowych
Tagi: