Firma Świat Filmu oferująca dedykowane centrom handlowym wydarzenia i warsztaty tworzone we współpracy ze światowego formatu licencjodawcami zaprezentuje się w projekcie Shopping Mall Marketing 2019
Czy wydarzenie w galerii handlowej może okazać się zaskoczeniem? Czy nie widzieliśmy już zbyt wielu maskotek, warsztatów i pomalowanych twarzy?
Znając oczekiwania rynku i rozwój nowoczesnych technologii Świat Filmu pragnie zaprezentować dedykowane centrom handlowym wydarzenia i wystawy stworzone we współpracy ze światowego formatu licencjodawcami oraz w oparciu o zdobytą wiedzę i pasję do światów Sci‑Fi.
Celem firmy Świat Filmu SF jest tworzenie unikalnych atrakcji, gwarantujących niezapomnianą rozrywkę. Przygotowywane przez nich wydarzenia łączą pokolenia, dzięki atrakcjom skierowanym dla różnych grup odwiedzających centra handlowe.
STAR ADVENTURE® to marka, z którą stworzyli wciąż ewoluującą autorską wystawę oraz wydarzenie rodem z odległej galaktyki przepełnione zabawą a także multimedialnymi atrakcjami i pokazami. Marka STAR ADVENTURE® stale zwiększa swoją popularność zarówno w kraju jak i za granicą, pojawiając się także poza centrami handlowymi i przyciągając rzesze fanów Sci-Fi w bardzo szerokim spektrum wieku.
LEGO® Star Wars™ to wydarzenie licencyjne najdłużej goszczące w portfolio firmy. Jest to jedna z najsilniejszych marek na świecie, skierowana do dzieci i rodzin, a także niezapomniana kosmiczna przygoda oparta na budowie statków kosmicznych, a także ogromnych figur, która w 2018 roku została wzbogacona o strefę dedykowaną dziewczynkom. Wydarzenie jest także okazją spotkania z najsłynniejszym duetem droidów w galaktyce – R2-D2™ i C-3PO™.
THE SIMS™ 4 to najświeższa propozycja wydarzenia licencyjnego związana z grą komputerową, której popularność sięga samego początku tego tysiąclecia. Świat THE SIMS™ jest niezwykle kolorowy i bogaty w przebojowe motywy muzyczne, w którym każdym może stać się kim tylko zechce i zanurzyć się w kreowanej rzeczywistości w rytmie niezapomnianych hitów podczas tańca razem z grupą profesjonalnych tancerzy.
Oferowane wydarzenia dopracowywane są w najmniejszych szczegółach, oddając na ręce klientów wyłącznie sprawdzone rozwiązania, razem z gwarancją wyłączności na realizację w uzgodnionym terminie, przekazaniem grafik w celu przygotowania materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji wydarzenia i profesjonalną obsługą.
Jeżeli do Waszego miasta zawita jedno z wydarzeń organizowanych przez Świat Filmu, to nie zastanawiajcie się zbyt długo i przybywajcie całymi rodzinami albo z paczką przyjaciół. Naprawdę warto.
Czy zaskoczenie może okazać się wydarzeniem w galerii handlowej? Pozytywne zaskoczenie gwarantuje Świat Filmu SF.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: