Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera 70 kawiarnię w kraju, tym razem w Pałacu Wołodkiewiczów w Krakowie. Nowa lokalizacja potwierdza strategię rozwoju sieci, która poszerza dostępność dla klientów przede wszystkim w największych miastach.
Kawiarnia Starbucks w Krakowie została otwarta 27 grudnia i mieści się na parterze zabytkowego Pałacu Wołodkiewiczów przy ulicy Lubicz 4 w Krakowie, w atrakcyjnej lokalizacji, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt swoich fanów.
Mamy ogromną satysfakcję z tego, że możemy wciąż poszerzać ofertę dla naszych Gości i otworzyć dziewiątą kawiarnię Starbucks w Krakowie. To już 70. Kawiarnia naszej sieci w Polsce. W tym roku otworzyliśmy 7 nowych punktów, a na rok 2019 planujemy otworzyć minimum 10 kolejnych. Polska jest dla Starbucks bardzo ważnym rynkiem i w kolejnych latach chcielibyśmy zrealizować potencjał polskiego rynku, który obecnie szacujemy na ok. 140-150 kawiarni
– mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany.
Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 240,45 m2 to łącznie 54 miejsca siedzące dla Gości, w tym 28 miejsc dostępnych na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy.
W menu kawiarni znajdą się najwyższej jakości kawy przygotowywane ze 100% ziaren Arabica, które wyszkoleni Coffee Masterzy dopasują do upodobań każdego Gościa. W restauracji dostępne będą wszystkie napoje Starbucks, wraz z jesiennymi napojami promocyjnymi takimi jak kultowa Pumpkin Spice Latte. Dla odwiedzających kawiarnię przygotowano również bogatą ofertę ciast, przekąsek, codziennie przygotowywanych kanapek, jogurtów, sałatek oraz zestawów lunchowych. Oprócz tego w kawiarni będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, kubki ze stałej oferty, sezonowe kolekcje kubków termicznych oraz rozmaite akcesoria związane z marką, takie jak zaparzacze i porcelana.
Osoby, które nie znajdą czasu na chwilę odpoczynku w kawiarni będą mogły delektować się ulubionym napojem w wersji na wynos. Do dyspozycji Gości, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, funkcjonować będzie koncept „Bring your own Tumbler”, czyli po prostu – przyjdź z własnym kubkiem. Właśnie w ten sposób, zamawiając kawę, Goście mogą chronić środowisko ograniczając zużycie papierowych kubeczków, uzyskać zniżkę na wybrany napój w wysokości 1 PLN i wypić go ze swojego ulubionego kubka.
W dniu otwarcia dla Gości kawiarni przygotowano liczne atrakcje, m.in.: okolicznościowy słodki poczęstunek, pokazy alternatywnych metod parzenia kawy oraz coffee tasting.