SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – otwiera nowy sklep na terenie Warszawy. Z placówki o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. m² klienci Blue City będą mogli korzystać już w listopadzie. Sklep pod szyldem EUROSPAR będzie największym w całym centrum handlowym miejscem sprzedaży artykułów spożywczych. Wcześniej w tej lokalizacji znajdował się sklep sieci Piotr i Paweł, która stała się częścią SPAR GROUP.
- Centrum handlowe Blue City to świetna lokalizacja sklepu pod szyldem EUROSPAR. W SPAR GROUP kładziemy ogromny nacisk na najwyższą jakość oferowanych produktów, wysoki profil dostarczanych usług, szeroki wybór artykułów spożywczych – zarówno lokalnych, jak i tych z dalszych zakątków świata – oraz świetną dostępność świeżych produktów i przyjazną obsługę
– powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.
W październiku SPAR GROUP sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu z wieloletnim doświadczeniem w sektorze detalicznym na świecie i w Europie.
- Istotną częścią naszej strategii jest rozwój sieci sklepów SPAR oparty na trwałych i partnerskich relacjach z niezależnymi detalistami, którzy tworzą fundament tego biznesu. Międzynarodowa marka SPAR ma ogromny potencjał szybkiego rozwoju w Polsce. Naszym partnerom oferujemy niskie opłaty za działanie w ramach sieci, nowe i zróżnicowane formaty sklepów oraz duże wsparcie ze strony SPAR GROUP – dodał Tomasz Syller.
SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6.500 produktów od prawie 500 dostawców.
Ponadto SPAR GROUP uruchomi w Polsce nowoczesne centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł.