I’m good but not an angel – to motto marki odzieżowej Sinsay, najnowszego brandu w portfelu spółki LPP SA, którego pierwsze sklepy otwarte będą 1 marca 2013 roku.
Sinsay przeznaczony jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie, już w drugim kwartale 2013 planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50. Niewątpliwym atutem marki jest bardzo atrakcyjna cena.
Dziewczyny Sinsay są głośne, charakterne i ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami. Odpowiedzią na potrzeby grupy docelowej jest modowa kolekcja oparta w dużej mierze na T-Shirtach i akcesoriach. Projektantki Sinsay bawią się modą, zarówno tą z wybiegów, jak i z ulic wielkich stolic mody. Z ich inspiracji powstają ubrania z charakterem i niesztampowym designem.
Na początku drugiego kwartału 2013 roku planowane jest też otwarcie sklepu on-line marki Sinsay.
Zobacz sklepy Reserved w centrach handlowych
Zobacz kolekcję marki Reserved
Zobacz sklepy Cropp w centrach handlowych
Zobacz kolekcję marki Cropp
Zobacz sklepy Mohito w centrach handlowych
Zobacz kolekcję marki Mohito
Zobacz sklepy House w centrach handlowych
Zobacz kolekcję marki House
Tagi: