Nowe spoty telewizyjne z Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki, badanie opinii „Jaka szafa, taki dom” zaprezentowane podczas konferencji prasowej – takimi działaniami sieć salonów Agata zamyka pierwszy kwartał 2018 roku. Odświeżona strona www z ulepszonym sklepem internetowym to kolejny element dynamicznego rozwoju firmy.
Nowa szata graficzna serwisu internetowego marki Agata nie jest rewolucją, a ewolucją dotychczasowych formatów i sprawdzonych rozwiązań, które zostały dopasowane do zmieniających się trendów i oczekiwań Klientów. Na nowej stronie znaleźć można nie tylko prezentację szerokiego asortymentu mebli i dodatków do wyposażenia wnętrz, lecz także mnóstwo inspiracyjnych zdjęć i wartościowych treści przydatnych podczas aranżacji mieszkania. Intuicyjne menu, kafelkowy układ treści oraz proste oznaczenia graficzne spójne z całą identyfikacją wizualną marki to wyznaczniki nowej, ulepszonej strony salonów Agata.
- Potrzeby konsumentów dynamicznie się zmieniają, dlatego wiodące marki muszą się zmieniać równie szybko. Sklep internetowy na stronie agatameble.pl ruszył we wrześniu 2016 roku. Na bieżąco analizowaliśmy jego funkcjonowanie i już po roku zdecydowaliśmy się na implementację pewnych zmian, aby nasi klienci mieli zapewniony jak największy komfort zakupów. Elementem strategii naszej firmy jest wzmacnianie kanału e-commerce i nowy serwis internetowy, oprócz pełnienia funkcji inspiracyjnych, ma też realizować ten cel
– komentuje Bogdan Hanzelko, dyrektor ds. projektów strategicznych odpowiadający za projekt e-commerce Agata S.A.
Strona internetowa to wirtualna wizytówka firmy, dlatego tak istotne jest to, aby była dobrze zaprojektowana i dostarczała konsumentom informacji, których poszukują. Marka Agata zdaje sobie sprawę, że aranżowanie i wyposażanie mieszkania to dla wielu z nas możliwość wyrażenia siebie i naszej osobowości, dlatego marka wspiera ten proces inspirując do poszukiwania własnego stylu oraz indywidualnie dopasowanych rozwiązań. Z tego względu na odświeżonej stronie internetowej znaleźć można mnóstwo porad, wskazówek i zdjęć inspiracyjnych w bardzo przystępnej formie.
- Prace nad nową stroną zostały poprzedzone szeregiem badań użyteczności. Sprawdzaliśmy, jak użytkownicy poruszali się po dotychczasowej witrynie internetowej i co było dla nich problematyczne, aby w nowej wersji jak najprecyzyjniej odpowiedzieć na ich potrzeby. Testowaliśmy, zmienialiśmy i ulepszaliśmy poszczególne elementy, żeby finalnie oddać użytkownikom serwis, który jest w pełni intuicyjny i przyjazny na każdym etapie procesu zakupowego – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Całkowita zmiana jest zauważalna w mobilnej wersji serwisu, która jest idealnie dopasowana do potrzeb technicznych urządzeń przenośnych i zapewnia wysoki komfort użytkowania.