Ruszyła kampania IKEA „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-08 | 14:00
Dziesiąta edycja kampanii charytatywnej IKEA „1 euro to majątek” ma w Krakowie podwójny wymiar. Za każdą kupioną w tym czasie pluszową maskotkę lub książeczkę dla dzieci, IKEA Foundation przekaże 1 euro na poprawę jakości nauczania ubogich dzieci z krajów rozwijających się. Dodatkowo pluszaki, zebrane w krakowskim sklepie IKEA, przyniosą radość dzieciom z rodzin zastępczych ze stolicy Małopolski. Akcja potrwa do 29 grudnia.
Globalna pomoc…
Aby wesprzeć dzieci w ramach kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, wystarczy naprawdę niewiele. Każda zakupiona w dniach 4.11 – 29.12 maskotka lub książeczka dla najmłodszych to 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez organizacje UNICEF i Save the Children.
…i jej lokalny wymiar
Klienci krakowskiego sklepu, włączając się w akcję „1 euro to majątek”, mogą pomóc nie tylko dzieciom z krajów rozwijających się. Wrzucając kupioną w IKEA zabawkę do specjalnej urny znajdującej się za kasami w sklepie, sprawią radość również maluchom z najbliższego otoczenia. Pluszaki zebrane podczas trwania akcji trafią bowiem do dzieci z ponad 30 Zawodowych Rodzin Zastępczych w Krakowie.
- „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”  jest akcją o potwierdzonej skuteczności (przed nami już 10. jej odsłona) i globalnym zasięgu, angażującą zarówno pracowników, jak i klientów IKEA. Mając na uwadze ogromne potrzeby dzieci z krajów rozwijających się, staramy się jednocześnie nie zapominać o naszym najbliższym otoczeniu. Dlatego każdego roku się dbamy o to, aby nadać tej ogólnoświatowej akcji również charakter lokalny, wspierając różne organizacje pozarządowe z Małopolski - mówi Anna Knapik, kierownik marketingu IKEA Kraków. – W tym roku, dzięki wsparciu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zebrane pluszaki przekażemy dzieciom przebywającym pod opieką zawodowych rodzin zastępczych z naszego miasta – dodaje.
- Zachęcam wszystkich do włączenia się w przedświąteczną akcję IKEA Kraków. Dzieci, do których trafią w tym roku pluszaki, przebywają u rodzin zastępczych do czasu, gdy sąd zadecyduje o ich dalszym losie i o tym, czy zamieszkają z rodziną adopcyjną, z kimś z krewnych czy z rodzicami… Maluchy zapewne zabiorą ze sobą przyjaciół - przytulanki, które będą im przypominały ciocię i wujka i wszystkie wspólnie spędzone miłe chwile - mówi Marta Chechelska – Dziepak, rzecznik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji
„1 euro to majątek" to wspólna akcja IKEA Foundation, UNICEF oraz organizacji Save The Children. Od momentu inauguracji kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji” w 2003 roku, IKEA Foundation zebrała już 47,5 miliona euro, pomagając 8 milionom dzieci z ponad 40 krajów na całym świecie w zdobyciu dobrego wykształcenia. W ramach ubiegłorocznej edycji zebrano rekordową sumę 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Środki przekazane organizacji Save the Children zostaną przeznaczone na wsparcie projektów edukacyjnych dla dzieci wykluczonych społecznie, w tym należących do mniejszości narodowych, niepełnosprawnych oraz mających problemy w nauce dzieci z Kambodży, Wietnamu, Bangladeszu, Indonezji, Myanmaru, Filipin, Litwy i Rumunii. Fundusze dla UNICEF zostaną natomiast przeznaczone na kontynuację programu „Szkoły dla Afryki”, którego celem jest zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji dzieciom z krajów, takich jak: Burkina Faso, Etiopia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, RPA i Malawi.
- IKEA, jej pracownicy oraz klienci, którzy wspierają kampanię „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, pomagają w realizacji ważnego celu. Przekazane fundusze umożliwiły nam zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji milionom dzieci, a dzięki Państwa pomocy w tym roku możemy osiągnąć jeszcze więcej – powiedział John Winston, kierownik ds. partnerstw korporacyjnych UNICEF.
Zobacz sklepy IKEA
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-16 do 2012-09-16

Zobacz także

Ruszyła kampania IKEA „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.