Ogrody po rozbudowie pomieszczą 130 lokali handlowych i usługowych. Rozbudowa rozpocznie się w IV kwartale tego roku, a otwarcie centrum w nowej odsłonie nastąpi w 2014 r.
–
Cieszymy się, że udało nam się podpisać umowę na lokal w nowej planowanej części Ogrodów w Elblągu – mówi Wojciech Normand, wiceprezes zarządu firmy Deichmann w Polsce. –
Mamy nadzieję, że rozbudowa centrum spotka się z uznaniem klientów, co przełoży się na wzrost frekwencji, a tym samym wpłynie pozytywnie na obroty naszego sklepu. Powiększone Ogrody, naszym zdaniem, mają szansę zdobycia dominującej pozycji wśród innych obiektów handlowych w tym mieście - dodaje.
Obecnie projekt jest skomercjalizowany w 50 proc. Oprócz marki Deichmann umowy podpisali już tacy najemcy, jak: Carrefour, Camaieu, Home & You, Mohito, Reserved, Cropp Town, Rossmann, Douglass czy Orsay. Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz liczne restauracje i kawiarnie. Jak wskazują przeprowadzone w tym roku przez inwestora badania, aż 94% mieszkańców miasta robi obecnie zakupy w Ogrodach, z czego 66% regularnie. Z kolei 63% badanych mieszkańców deklaruje, iż po rozbudowie zamierza jeszcze częściej odwiedzać to centrum.
–
Nasze najnowsze badania rynkowe pokazują, że aż 73% elblążan, mniej lub bardziej regularnie, odwiedza galerie handlowe w Gdańsku – mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Manangement Poland, CBRE Global Investors. –
Naszym zamiarem jest zaoferowanie mieszkańcom Elbląga i całego regionu w Ogrodach takich marek oraz jakości rozrywki i pobytu, dla jakich dotychczas uprawiali oni tzw. turystykę zakupową. Dlatego prowadzimy rozmowy ze wszystkimi liczącymi się sieciami na rynku, z których wiele zadebiutuje poprzez Ogrody na elbląskim rynku, a także rozszerzamy ofertę rozrywkową, w tym o wielosalowe kino - zaznacza.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrum Ogrody
Zobacz sklepy w Centrum Ogrody
Zobacz sklepy Deichmann w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Deichmann
Tagi: