Drugi kwartał 2013 roku zakończył się w CH Turawa Park bardzo dobrymi wynikami. W porównaniu z tym samym okresem w 2012 roku odwiedzalność centrum wzrosła aż o 16% a obroty o 17%. Dobry wynik odnotowany został również w odniesieniu do ilości transakcji dokonanych w centrum, wzrósł on o 16% rok do roku.
Mimo wciąż trudnej sytuacji w branży handlowej wyniki CH Turawa Park utrzymują trend wzrostowy. Strategia pozycjonowania centrum jest konsekwentnie realizowana i przynosi bardzo pozytywne efekty. Podobnie jak w pierwszym kwartale 2013 roku, również w drugim zorganizowanych zostało wiele akcji marketingowych. Kolejne miesiące będą również obfitować w działania prorodzinne i prosprzedażowe.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników jakie osiąga CH Turawa Park w tym roku. Zyskaliśmy grono lojalnych Klientów i przynosi to bardzo pozytywne efekty – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager z firmy Colliers International zarządzającej centrum.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Turawa Park
Zobacz sklepy w CH Turawa Park
Tagi: