Galeria Emka, która w ostatnim czasie prowadzi rekomercjalizację i rewitalizacjię, powierzyła liczenie swoich klientów firmie Reveal Systems - dostawcy zintegrowanych systemów zarządzających dedykowanych galeriom handlowym i sieciom sklepów.
Jak pokazują ostanie wyniki zanotowane przez Reveal, wymiana systemu liczenia w Galerii Emka znacząco wpłynęła na precyzję i rzetelność mierzenia odwiedzin a co za tym idzie na wyniki galerii. Odpowiedzialność w porównaniu rok do roku wzrosła przeciętnie o 3500 klientów dziennie. Fakt ten wart jest tym bardziej odnotowania, iż przeciętna rzeczywista dzienna odwiedzalność waha się na poziomie 10-11 tysięcy odwiedzających.
-
Podjęcie decyzji o zainstalowaniu zupełnie nowego systemu liczenia okazało się przełomowym wydarzeniem w jedenastoletniej historii naszego centrum. Okazało się, że w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku odwiedza nas ponad 30% więcej klientów niż wskazywały poprzednie liczniki, używane z drobnymi modyfikacjami od 2002 roku. System Liczenia Reveal pozwala na bardzo precyzyjne odczyty i dostarcza solidne, funkcjonalne raporty odwiedzin. Jesteśmy zbudowani możliwościami tego nowoczesnego systemu i żałujemy, że zdecydowaliśmy się na jego zastosowanie w naszym centrum dopiero teraz – powiedziała Wiesława Barzycka dyrektor ds. marketingu.
Reveal Systems zainstalował w Galerii Emka rozwiązanie o nazwie Fast - Track. Projektując system użył technologii GSM oraz kamer termicznych. Część integralną stanowi rozbudowany system raportujący i analizujący dane Asset - Track. Co ważne, system można w pełni dostosować do wymagań klienta dodając spersonalizowane raporty oraz informacje o odbywających się akcjach promocyjnych i eventach na terenie obiektu. Wszystkie dane, także historyczne, dostępne są poprzez przeglądarkę internetową już po zalogowaniu. Fast - Track umożliwia sprawdzenie, w jakich okresach czasu centrum/sklep cieszy się największą popularnością, jak długo klienci przebywają w danym miejscu, czy to przekłada się na dokonywanie zakupu oraz jakie inne czynniki wpływają na odwiedzalność i efektywność działań marketingowych.
Tagi: