Żeby uczcić swój powrót do koszykówki, marka Puma uhonorowała legendarnego zawodnika Walta „Clyde” Fraziera dożywotnim kontraktem, który otrzymał z rąk Adama Petricka, Globalnego Dyrektora Brand and Marketing marki Puma.
Związek Pumy z koszykówką ma bardzo długą historię zapoczątkowaną przez pojawienie się modelu Puma Clyde w 1973 roku. But ten, powstał specjalnie właśnie dla legendy kosza - Walta „Clyde” Fraziera. Wydarzeniu towarzyszyło również nawiązanie współpracy marki z czołowym kandydatem do NBA, Deandre Ayton’em, który udzielił wywiadu wraz z Clydem.
Jako dyrektor kreatywny Puma Basketball, do marki dołączył JAY-Z. Będzie czuwał nad kreatywnym aspektem strategii oraz marketingu, a także nad projektami produktów. Odkąd w 1973 roku Puma weszła na boisko do koszykówki, stara się łączyć ze sobą muzykę, kulturę oraz modę, a JAY-Z jest idealnym partnerem, który pozwoli powrócić marce do gry.
Prawdziwi fani będą mieli okazję kupić jedną, z 73 limitowanych par modelu Puma Clyde w butiku Puma Hoops na Brooklynie (162 Flatbush Ave).