18 października br. w warszawskiej Fabryce Trzciny, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), ogłosiła zwycięzców trzeciej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2012 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Po ceremonii rozdania nagród odbył się pokaz kolekcji firmy Gino Rossi, YES Biżuteria oraz INGLOT, a także uroczysty bankiet z udziałem gwiazd oraz licytacja charytatywna na rzecz Fundacji Dr Clown.
PRCH, organizacja zrzeszająca ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych, stworzyła program PRCH Retail Awards po to, aby w fachowy i bezstronny sposób promować najlepsze praktyki biznesowe w branży centrów handlowych w Polsce. Wśród finalistów znalazły się wyróżniające jakością i efektywnością centra i sieci handlowe oraz najskuteczniejsze kampanie marketingowe centrów i sieci handlowych.
Aby zapewnić rzetelność i obiektywność oceny projektów, PRCH powołała Jury złożone z ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowymi, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawicieli najemców. Ich zadaniem była merytoryczna weryfikacja zgłoszeń pod kątem jakości, innowacyjności i efektywności. Członkowie Jury nie oceniali projektów, z którymi są lub kiedykolwiek byli związani zawodowo. Jury pogłębiało swoją ocenę poprzez wizyty w nominowanych lokalizacjach.
Szczegółowa lista zwycięzców programu PRCH Retail Awards 2012
Nowe centrum handlowe roku 2012
Nagroda
Galeria Kaskada, Szczecin – ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.
Nagroda specjalna
Futura Park, Kraków – Neinver
Rozbudowa centrum handlowego roku 2012
Nagroda
Galeria Echo, Kielce – Echo Investment SA
Sieć handlowa roku
Nagroda
Deichmann – Deichmann Obuwie Sp. z o.o.
Wyróżnienie
Orsay – Ordipol Sp. z o.o.
Wyróżnienie
Salamander – Salamander-Polska Sp. z o.o.
Nowa sieć handlowa roku 2012
Nagroda
Centro – C-Trade Sp. z o.o.
Marketing centrum handlowego roku 2012
Kampania otwarcia/przebudowy/rozbudowy roku 2012
Nagroda
„Manifest Your Style”, Centrum Outlet Factory, Kraków – Neinver
Kampania prosprzedażowa roku 2012
Nagroda
„Zbieraj magnesy, znaczki są nudne”, Centrum Handlowe Ursynów, Warszawa – METRO PROPERTIES Sp. z o.o.
Wyróżnienie
„Paragoniki do kontroli!”, Bonarka City Center, Kraków – Bonarka Management Sp. z o.o.
Kampania wizerunkowa roku 2012 podkategoria: Public Relations
Nagroda
„Zamieszkaj w Gemini Park Tarnów”, Centrum Handlowe Gemini Park, Tarnów – Gemini Real Estate Management Sp. z o.o.
Kampania wizerunkowa roku 2012 podkategoria: Corporate Social Responsibility
Nagroda
„EKO DAR”, Galeria Askana, Galeria Wisła, Galeria Młyńska, Galeria Kosmos, CH Stara Cegielnia, CH MAX – Caelum Development
Kampania wizerunkowa roku 2012
Nagroda
„LA DOLCE VITA 2011”, Centrum Handlowe FORUM, Gliwice – Avestus Real Estate Sp. z o.o.
Tagi: