Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową. Dzięki wielu benefitom takim jak: wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy karta Multisport, nie tylko konsumenci, ale także pracownicy sieci mają „Więcej na radość z życia”.
Obietnicę „Więcej na radość z życia” znają już dobrze klienci Lidla. Wiedzą, że zrobią tu zakupy dla całej rodziny, szybko i w rozsądnej cenie – czas i zaoszczędzone pieniądze mogą przeznaczyć na to, co ich najbardziej cieszy – spacer z rodziną, spotkanie z przyjaciółmi czy hobby. Teraz Lidl Polska rozszerza hasło i jego przesłanie również na swoich pracowników. Rusza z kampanią wizerunkową marki pracodawcy, zachęcając do pracy w strukturach firmy.
W kampanii marketingowej „Więcej na radość z życia” występują nie aktorzy a klienci Lidla, z którymi możemy się identyfikować. Pokazują swoje codzienne życie i ulubione produkty. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony kampanii marki pracodawcy, z tą różnicą, że występują w niej pracownicy Lidl Polska. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach, występują pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe, czy uniformy, zamiast tego widzimy ich na pikniku ze znajomymi czy na siłowni, bo dzięki pracy w Lidl Polska mają czas i możliwości, by cieszyć się życiem i czerpać z niego pełnymi garściami.
W ten sposób Lidl połączył komunikację dwóch marek: pracodawcy i konsumenckiej pod jednym claimem „Więcej na radość z życia”.