Rodzinne centrum handlowe Turawa Park odnotowało bardzo dobre wyniki w lipcu 2013 roku. Odwiedzalność centrum w porównaniu z tym samym miesiącem w roku ubiegłym wrosła o 10%, przy jednoczesnym wzroście obrotów o 16%.
Wzrosła również ilość transakcji o 10% rok do roku. Na tak pozytywne dane z pewnością duży wpływ ma konsekwencja w realizacji obranej strategii pozycjonowania Centrum i co za tym idzie szereg działań marketingowych aktywizujących najemców.
-
Z każdym miesiącem centrum handlowe Turawa Park zwiększa liczbę lojalnych i zadowolonych klientów. Jest to wynikiem właściwego pozycjonowania obiektu wzmacnianym poprzez szereg działań marketingowych. Dziękujemy naszym najemcom za zaangażowanie w proponowane przez nas akcje. To dzięki najemcom centrum handlowe Turawa Park odnotowuje tak świetne wyniki. – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager z firmy Colliers International zarządzającej centrum.
Tagi: