Jak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy Lidla są ekologiczne? Na te oraz na wiele innych pytań Lidl odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”. Uchylając rąbka tajemnicy, sieć wpuszcza nas na zaplecze, dzięki czemu możemy dowiedzieć się, jak funkcjonują sklepy.
Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami – właśnie ukazała się nowa odsłona kampanii „Więcej na radość z życia”.
Tak jak poprzednio, tak i teraz Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie. Bohaterami są pracownicy, którzy przybliżają tajniki swojej pracy. Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? O tym jak sieć dba by w Lidlu było czysto, zawsze i wszędzie, opowiada Mateusz Kocik, Zastępca Managera Sklepu.
Z kolei w spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący tu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje Michał – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne. Zwiększenie efektywności energetycznej obiektu i uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Lidl to również gwarancja świeżości, o której opowiada pracująca w sieci od 8 lat Agnieszka Robakowska. Codzienne dostawy, ale i szkolenia pracowników sklepów zapewniają, że są oni odpowiednio przygotowani, by móc nawet i dwanaście razy dziennie kontrolować świeżość owoców i warzyw.
Wiadomo, że u podstaw działalności sieci handlowej leży produkt. Lidl zawsze podkreśla, że dba o to by produkty, które oferuje swoim klientom, były świeże, zdrowe, najwyższej jakości i w przystępnej cenie. Sieć często podkreśla, że jest dumna ze współpracy ze swoimi dostawcami, polskimi firmami, z którymi pracuje nad rozwojem nowych produktów. W nowej kampanii mamy okazję poznać proces powstawiania produktów. Sieć wkłada wiele starań, aby klienci otrzymywali najlepsze produkty, dlatego zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami. Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku – a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent! Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego
– dodaje Paweł Stachowiak.