Poznaj kulisy funkcjonowania sklepów Lidl

2019-01-10 | 12:10

Jak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy Lidla są ekologiczne? Na te oraz na wiele innych pytań Lidl odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”. Uchylając rąbka tajemnicy, sieć wpuszcza nas na zaplecze, dzięki czemu możemy dowiedzieć się, jak funkcjonują sklepy.

Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami – właśnie ukazała się nowa odsłona kampanii „Więcej na radość z życia”.

Tak jak poprzednio, tak i teraz Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie. Bohaterami są pracownicy, którzy przybliżają tajniki swojej pracy. Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? O tym jak sieć dba by w Lidlu było czysto, zawsze i wszędzie, opowiada Mateusz Kocik, Zastępca Managera Sklepu.

Z kolei w spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący tu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje Michał – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne. Zwiększenie efektywności energetycznej obiektu i uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Lidl to również gwarancja świeżości, o której opowiada pracująca w sieci od 8 lat Agnieszka Robakowska. Codzienne dostawy, ale i szkolenia pracowników sklepów zapewniają, że są oni odpowiednio przygotowani, by móc nawet i dwanaście razy dziennie kontrolować świeżość owoców i warzyw.

Wiadomo, że u podstaw działalności sieci handlowej leży produkt. Lidl zawsze podkreśla, że dba o to by produkty, które oferuje swoim klientom, były świeże, zdrowe, najwyższej jakości i w przystępnej cenie. Sieć często podkreśla, że jest dumna ze współpracy ze swoimi dostawcami, polskimi firmami, z którymi pracuje nad rozwojem nowych produktów. W nowej kampanii mamy okazję poznać proces powstawiania produktów. Sieć wkłada wiele starań, aby klienci otrzymywali najlepsze produkty, dlatego zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami. Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku – a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent! Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego

– dodaje Paweł Stachowiak.

Tagi: Kampanie marketingowe Lidl Paweł Stachowiak
Oceń artykuł:

Źródło: Lidl

Poznaj kulisy funkcjonowania sklepów Lidl

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.