Kolejna marka z portfolio polskiej spółki pojawiła się na polskim rynku z salonem monomarkowym w warszawskiej galerii handlowej.
Armani Exchange powstał w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Linia A|X skierowana jest do młodego pokolenia, którego kreatywność, ekspresja łączą się z ciągłym pragnieniem wyróżniania się z tłumu miejskiej dżungli. Męskie i damskie kolekcje Armani Exchange przepełnione są kolorami, nowoczesnym designem i oryginalnym wykończeniem. Odzież sportowa zostaje na nowo zdefiniowana, aby nadać jej silny, modowy charakter - urban style.
- W ofercie salonu oprócz pełnej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 są również dostępne zegarki i okulary. Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton przywołują industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style
– mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.