Na imprezę przybyło wielu dziennikarzy i stylistów, a także zaproszone gwiazdy – Marcelina Zawadzka, Joanna Jabłczyńska, Beata Sadowska, Kasia Burzyńska, Marta Wierzbicka, Anna Wędzikowska i Mrozu. Każdy z gości miał swoich zegarkowych faworytów, ale z zachwytem podziwiał wszystkie najnowsze kolekcje. Ściany z kolorowymi zegarkami były idealnym tłem sesji fotograficznych gwiazd, które okazały się wielkimi fanami marki.
Uroczystego otwarcia i przecięcia wstęgi dokonali Stanley Bark – prezes Swatch Group Polska i Marzena Żegota – brand manager Swatch.
Wielki atutem nowego konceptu sklepów Swatch jest sposób prezentacji produktów, łatwy do nich dostęp i szeroka oferta, z której każdy może wybrać coś dla siebie. Wystrój sklepu stanowią duże visuale na ścianach, które nawiązują do aktualnych kampanii światowych i będą wymieniane kilka razy w roku. –
Z każdą nową kampanią sklepy będą wyglądały inaczej, zastosowane zostaną różne layouty i kolorystyka, aby dzięki temu przyciągnąć więcej klientów - mówi Marzena Żegota, brand manager Swatch.
Swatch zaprasza również do całkowicie odmienionego sklepu w Galerii Krakowskiej na poziomie 0, a także Kiosku w Katowicach - w centrum handlowym Silesia City Center. Na początku listopada całkowicie nowy wystrój zyska także Kiosk w Złotych Tarasach w Warszawie na poziomie +1.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Mokotów
Zobacz sklepy w Galerii Mokotów
Zobacz salony Swatch w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Swatch
Tagi: