Nowe otwarcie i nowe koncepty oraz jeszcze większe sklepy dotychczasowych najemców. Oferta Galerii Jurajskiej wciąż się rozwija.
Bytom i Medicine z większymi sklepami
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 100 proc. wynajęta, to jej oferta wciąż się rozwija. Wszystko za sprawą obecnych najemców, którzy decydują się na kolejne inwestycje w swoje lokale. Tylko w listopadzie aż 4 najemców zakończyło modernizacje i otworzyło ponownie swoje sklepy. W galerii pojawił się także 1 nowy najemca, który dopełnił ofertę gastronomiczną.
Największe zmiany zaszły w salonie Medicine. Popularna polska sieć odzieżowa przeniosła się z lokalu mającego 354 m kw. do nowego salonu mającego aż 417 m kw. Przeprowadzka odbyła się w ramach poziomu 2. W wyniku przeprowadzki sklep przeszedł także remont i zaprezentował się w nowej aranżacji.
Podobne zmiany zaszły w salonie marki Bytom. Ta z kolei przeniosła się z lokalu mającego 115 m kw. do niemal dwukrotnie większego sklepu mającego 219 m kw. Przeprowadzka również nastąpiła w ramach poziomu 2. Bytom w nowej odsłonie jest nie tylko większy, ale także działa w odświeżonym koncepcie i z poszerzoną ofertą.
To już kolejne w ostatnich 3 miesiącach znaczące zmiany na poziomie 2. Niedawno wyremontowany pasaż wzbogacił się już m.in. o powiększone salony House, Cropp i Sinsay, sklep Femestage oraz drugi salon Apart, tym razem jednak w białym koncepcie. Remont przeszła także cukiernia Consonni.
Rozwijamy tę aleję, tworząc przyjazną przestrzeń zachęcającą do zakupów, ale także do wypoczynku. Ostatnie otwarcia znacznie ją urozmaiciły, tworząc wewnątrz galerii nowoczesną „ulicę” handlową z ciekawymi sklepami i zróżnicowaną ofertą modową, dopasowaną do tutejszego rynku i oczekiwań naszych klientów
- mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Adidas w nowym koncepcie. Neckermann też
Ale najemcy Galerii Jurajskiej inwestują nie tylko w dodatkowy metraż, relokując przy okazji swoje salony. Coraz więcej sklepów decyduje się na remont obecnego lokalu oraz wprowadzenie nowego konceptu handlowego. Na takich ruch zdecydowało się w listopadzie 2 najemców – touroperator Neckermann oraz Adidas.
Ten ostatni poszedł nawet o krok dalej. Otwarty po remoncie salon Adidas w Jurajskiej oparty został nie tylko na najnowszym koncepcie meblowym marki, ale jest dopiero 3 tego typu sklepem w Polsce po Warszawie i Gdańsku. W jego ofercie znajdziemy m.in. odzież sportową, buty oraz dodatki. Lokal ma powierzchnię 225 m kw.
Dobre wyniki, jakie osiągają u nas najemcy, ale także sprzyjający rozwojowi lokalny rynek, idący z parze z mocną pozycją regionalną Galerii Jurajskiej zachęcają naszych najemców do inwestycji . Tylko w ciągu ostatnich 3 lat aż 29 najemców zdecydowało się na relokacje swojego salonu, z czego 22 wynajęło dodatkowe metry. Z kolei aż 24 najemców zmodernizowało swoje dotychczasowe sklepy, wprowadzając często nowe koncepty
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Jeszcze szersze menu
Zmiany zachodzące w ofercie Jurajskiej nie ominęły także jej segmentu gastronomicznego. Galeria wzbogaciła się właśnie o kolejne ciekawe smaki, po raz 4 poszerzając swoje menu w tym roku. Wszystko za sprawą restauracji Bobby Burger, która otworzyła się w miejscu działającego jeszcze do niedawna lokalu CrepStory.
Bobby Burger to pierwsza i największa polska sieć burgerowni. Marka stworzona została z myślą o osobach aktywnych i dynamicznych, lubiących wielkomiejski gwar i styl życia – informują jej twórcy.
W ofercie Bobby Burgera klienci Jurajskiej znajdą m.in. burgery Bobby Burger, Double Death By Cheese, Mango&Onion czy Copacabana. Sieć ma w swojej ofercie także wege burgery, burgery sezonowe oraz sałatki. Najnowsza restauracja to już 19 lokal gastronomiczny w Galerii Jurajskiej. Najemca zajął 127 m kw.