IKEA przygotowuje się do otwarcia swojej trzeciej lokalizacji w Warszawie i wybiera pracowników do nowego zespołu. Wiadomo już, kto będzie nim zarządzać. Funkcję dyrektora sklepu objęła Magdalena Rozengart-Grzelczak.
Nowa Dyrektor sklepu IKEA w Blue City jest związana ze szwedzką firmą od ponad 16 lat. W tym czasie zdobyła doświadczenie w zarządzaniu dwoma sklepami IKEA w Polsce – w Gdańsku i w Łodzi (odpowiednio 2002-2006 i 2009-2013). Ważną część kariery zawodowej Rozengart-Grzelczak stanowi zarządzanie zasobami ludzkimi – jak sama podkreśla, obszar HR jest jej wielką pasją również prywatnie. Od 2013 roku pełniła funkcję zastępcy dyrektora ds. zarządzania zasobami ludzkimi, odpowiadając głównie za relacje wewnętrzne z pracownikami, rozwój kompetencji oraz przywództwo. Jako dyrektor sklepu IKEA w Blue City, do czasu jego otwarcia, Magdalena Rozengart-Grzelczak będzie wspierać i koordynować projekt na wszystkich etapach jego tworzenia.
- IKEA nieustannie rozwija się na rynku warszawskim. Sklep w Blue City to nowy format w Polsce. Udział w jego powstawaniu, a następnie kierowanie nim będzie dla mnie dużym wyzwaniem, ale przede wszystkim ciekawym i ekscytującym doświadczeniem. Cieszę się, że wspólnie z całym zespołem będziemy tworzyć zupełnie nowe i pełne inspiracji miejsce, do którego już wkrótce zaprosimy naszych klientów
– mówi Magdalena Rozengart-Grzelczak.
Magdalena Rozengart-Grzelczak, poza bogatym doświadczeniem zawodowym, utożsamia się również z wartościami firmy. Jest zaangażowana w temat Różnorodności i Kultury Włączającej, pełniąc funkcję Ambasadorki globalnej sieci IKEA w Polsce. Jej głównym celem jest zapewnienie równych szans dla wszystkich pracowników – niezależnie od ich wieku, płci, orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, sprawności fizycznej, pochodzenia etnicznego, rasy, narodowości, wyznawanej religii czy innych aspektów ich indywidualności. W IKEA uważamy, że równość jest istotą praw człowieka, a wszystkie wymiary różnorodności wpływają pozytywnie na pracowników, klientów
i rozwój biznesu.
IKEA w centrum handlowym Blue City to unikalny koncept nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Nowy sklep, zlokalizowany blisko centrum miasta, będzie miał mniejszą powierzchnię od standardowego formatu IKEA. W trosce o wygodę klientów i wysoki poziom inspiracji, przestrzeń zostanie wyposażona w nowoczesne rozwiązania digitalowe. W planie koncepcji została również uwzględniona przestrzeń IKEA Food w nowej odsłonie. Otwarcie sklepu zaplanowano na drugą połowę 2018 roku.