Włoska marka Calzedonia znana jest z tworzenia niezwykle kobiecych kolekcji jak również pięknych i urzekających reklam telewizyjnych. Tak było też ze spotem telewizyjnym z 2011 roku, który powstał specjalnie z okazji 25-lecia marki. Tej jesieni będziemy mogli nie tylko przypomnieć sobie jubileuszowy film, ale także poznać jego kontynuację.
W najnowszej kampanii reklamowej marki zobaczymy drugą oraz trzecią, premierową część, która jest zarazem najnowszym i ostatnim odcinkiem trylogii. Wszystkie trzy części będą pojawiać się w telewizji od 5 do 20 października na kanałach TVP, TVN, Polsat oraz w niszowych stacjach. Premierowy trzeci spot telewizyjny to celebracja wartości jaką jest przyjaźń oraz dbałość o środowisko i piękny wygląd naszych miast.
Film opowiada historię grupy przyjaciółek, które nocą przemierzają miasto pełne świateł nocnych klubów. Ich styl to mieszanka rocka i miejskiego szyku, a w stylizacjach nie zabrakło klasycznych rajstop Calzedonia, które w tym wydaniu nabrały nowego, bardziej współczesnego charakteru.
Wszystko wskazuje na to, że celem podróży jest wieczorna impreza… ale nieoczekiwanie obraz zmienia się, widzimy opuszczony teren na, którym właśnie odbywa się wyjątkowa akcja Guerilla Gardening, niosąca ze sobą niezwykle pozytywny i optymistyczny przekaz. Cała akcja przypomina o wyjątkowym ruchu, który narodził się w Nowym Jorku w 1973 roku. Kiedy to grupa, dowodzona przez Liz Christy przemieniła opuszczoną działkę w piękny prywatny ogród, który istnieje do dziś. Ten wyjątkowy gest, niezwykle silny i pozytywny w przekazie, oddaje naturę spotów marki Calzedonia. Uosabia także charaktery głównych bohaterek i jednocześnie reprezentuje podejście do świata wszystkich młodych ludzi, którzy są pełni świadomości jak dbać o najbliższe otoczenie i doskonale wiedzą jak istotna jest troska o środowisko i swoją społeczność, w szczególności w czasach, w których żyjemy.
Spot marki Calzedonia swoją premierę będzie miał 14 października i do 20 października będzie można go zobaczyć w Polsce, Włoszech, Rosji, Hiszpanii, Portugalii i Austrii. Autorami pomysłu są Micaela Trani i Antonio Gigliotti, działający pod kierownictwem Agostino Toscana i Alessandro Orlandi. Film powstał przy współpracy firmy Filmmaster i reżysera Ago Panini, autorem oryginalnej muzyki jest Fabrizio Campanelli. Pierwszy rozpoczynający kampanię spot wyświetlany będzie od 5 do 7 października, drugą część trylogii Calzedonia, dotyczącą kolekcji Shaping będzie można oglądać w dniach 8-13 października.
Film jest dedykowany współczesnemu pokoleniu, jest to hymn niosący nadzieję i optymizm na lepszą przyszłość, poprzez wyczulenie na problem ochrony zieleni, który na szczęście staje coraz bardziej istotny dla młodych ludzi.
Zobacz sklepy Calzedonia w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Calzedonia
Tagi: