Włoska marka Carpisa, specjalizującą się w sprzedaży torebek i akcesoriów planuje rozwój audiomarketingu we wszystkich sklepach w Polsce. We wszystkich lokalizacjach będzie nadawana muzyka autorstwa znanych i cenionych artystów, dobrana z uwzględnieniem profilu klienta i marki Carpisa.
Włoska marka, posiada w Europie ponad 550 sklepów. W tym roku zadebiutowała także na rynku polskim, otwierając już trzy salony, w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. W każdej lokalizacji o oprawę muzyczną zadbali specjaliści z Mood Media Corporation, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w miejscu sprzedaży.
-
W ramach nawiązanej współpracy, dostarczyliśmy do salonów specjalnie skonfigurowane urządzenia programem muzycznym stworzonym dla Carpisa. Na sprzęcie znajduje się starannie wyselekcjonowany repertuar, który będziemy systematycznie aktualizować - mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager firmy.
-
Wybierając doświadczonych ekspertów, wierzymy, że oprawa muzyczna w salonach spodoba się naszym klientom. Liczymy, że dzięki charakterystycznym brzmieniom, osoby odwiedzające nasze sklepy będą czuły się wyjątkowo. Poświęciliśmy temu aspektowi mnóstwo czasu i uwagi, mając na względzie gust i preferencje muzyczne naszych klientek a także dobre samopoczucie personelu - zaznacza Anna Krysztaszek z Carpisa.
Zobacz sklepy Carpisa w centrach handlowych
Tagi: