W galerii Atrium Biała pojawią się nowe marki. Od listopada mieszkańcy Białegostoku będą mogli korzystać z oferty popularnej restauracji Subway. Oferta modowa wzbogaci się m.in. o salon z bielizną Felina, sklep obuwniczy Kari oraz sklep z biżuterią Briju. Finalizowane są też umowy ze sklepami z takich branż jak artykuły gospodarstwa domowego i sprzęt radiowo-telewizyjny, wyposażenie domu, drogeryjno-perfumeryjna i modowa.
–
Centrum Handlowe Atrium Biała zostało otwarte w grudniu 2007 r., funkcjonuje od 5 lat i jest marką rozpoznawalną przez konsumentów – a to ma dużą wartość na rynku i jest doceniane również przez najemców. – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management. –
Umowy z najemcami, które wówczas były podpisane na 5 lat, wygasają w IV kwartale tego roku. Jest to okazja do weryfikacji części z nich i w zależności od decyzji obu stron następuje przedłużenie kontraktu lub jego zakończenie. Rekomercjalizacja jest okazją do zmian korzystnych dla obu stron, jako zarządca możemy w ten sposób uatrakcyjnić dobór najemców centrum, ale również dostosować się do potrzeb naszych dotychczasowych partnerów, np. poprzez zmianę lokalizacji czy formatu lokalu. Podjęliśmy rozmowy ze wszystkimi najemcami, których ten temat dotyczył i z zadowoleniem możemy stwierdzić, że w większości przypadków wypracowaliśmy rozwiązania dotyczące przedłużenia kontraktów.
Umowy przedłużające okres najmu zostały podpisane ze zdecydowana większością sklepów, którym w 2012 roku kończył się okres najmu. Są to m.in.:
- Z branży modowej: Camaieu, Deichmann, Promod, Orsay, Pimkie, Ochnik, H&M, CCC, Wojas, Gino Rossi, Sizeer, Lee Wrangler, Nike, Triumph, Solar;
- Z branży akcesoria i biżuteria: Time Trend, Wittchen, YES, Apart;
- Usługi: 24 Holiday, Kantor, Fotojoker, Euro Bank oraz salony telefonii komórkowej Orange i T-Mobile;
- Kawiarnia Cafe Club;
- Sieć aptek, drogerii i perfumerii – Super Pharm.
Centrum handlowe Atrium Biała odnotowuje z roku na rok rosnący poziom odwiedzin klientów, rosną także obroty. Wprowadzane zmiany dostosowują galerię do potrzeb klientów, którego hasłem przewodnim podobnie jak wszystkich centrów należących do portfolio firmy Atrium jest „Z myślą o Tobie”. Przejawem dbałości o klienta są m.in. takie akcje jak trwająca obecnie kampania „Miesiąc Różowej Wstążki”, w ramach której mieszkanki Białegostoku miały możliwość skorzystania np. z bezpłatnych badań mammograficznych.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Atrium Biała
Zobacz sklepy w Atrium Biała